חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יפעת ארליך: "אנחנו רגע לפני מלחמת אחים. יהיו הרוגים"

כיצד תסתיים המחאה? מדוע חסימת הכבישים תוביל לאלימות ומהו הנזק בממשלת ימין "מלא מלא"? יפעת ארליך מצטטת את השופט אהרון ברק בימים אחרים על "אנשים אחרים"

שתפו :

זהבה גור
פלאש 90

עיתונאית "ישראל היום", יפעת ארליך, צופה שהמצב ילך ויחמיר: "אנחנו רגע לפני מלחמת אחים ומאוד כואב לי לראות המון אנשים טובים שאוהבים את מדינת ישראל אבל נגררים אחרי מנהיגים שהם חסרי כל אחריות. בימים הקרובים יהיו הרוגים. אם אתמול הייתה מפגינה שכמעט קיפחה את חייה אז למה שנראה מחר משהו אחר? אם אמבולנס עם ילד עם אלרגיה מסכנת חיים נתקע שעה בחסימה, אז זה מעשה אלים. אהרון ברק אמר את זה".

 

"הוא כתב בהחלטה של בג"ץ", היא מצטטת את נשיא בית המשפט העליון בזמן הגירוש מגוש קטיף, "על ערעור של הפרקליטות נגד שני פעילים שחסמו כביש וקראו לסירוב פקודה. הם נעצרו עד תום ההליכים ואח"כ נשלחו לעליון ואז אהרון ברק עם עוד 4 שופטים שלחו אותם למעצר עד תום ההליכים. הוא כתב ש"הדמוקרטיה לא תאפשר שימוש בזכויות אדם כדי להביא להרס עצמי". היום אנחנו רואים שאנשים בשם הדמוקרטיה משתמשים באלימות. להגן על הדמוקרטיה באלימות זה אוקסימורון. אני מאמינה למפגינים שהם נלחמים בדמוקרטיה וקוראת להם לעשות את זה בדרכים דמוקרטיות. בכל רגע שהם חוסמים כביש מישהו ישלם על זה בחייו".

ארליך מאמינה שהבעיה מתחילה בהבדלים בין המנהיגים משני הצדדים: "אני חושבת שיש משהו בתפיסת העולם ה"בגינית" ההדר הבית"רי שמאוד יודע להכיל. כמו בגין שירו עליו באלטלנה והוא אמר "רק לא מלחמת אחים" אבל אסור להכיל את זה כי המדינה צריכה לשים גבול. כשהיינו בצומת הזה של כפר מימון קמו מנהיגים של הציבור ושילמו עד היום מחירים על ההחלטה להיות הדמות שמרגיעה. היום ההנהגה של המחאה זה אותם אנשים שרק הולכים ומקצינים ומוליכים אותנו לתהום".

למה לדעתה יש מחיר לממשלת ימין "מלא מלא"?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אורח
אורח
9 חודשים לפני

זה יהיה סיום יפה למדינה ולא סתם מדינה שוקעת.

בת-אל א.
בת-אל א.
9 חודשים לפני
הגב ל  אורח

אם אתה כה מרוצה, לאן תלך?

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום