חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ אביחי בוארון: "בכל תולדות מדינת ישראל לא נשמע כדבר הזה"

למרות היריבות הקשה, עולה לאחרונה האפשרות לממשלת אחדות. מה חושב על כך ח"כ בוארון מהליכוד? והאם יהיה זה סופה של הרפורמה המשפטית?

שתפו :

Photo by Yonatan Sindel/Flash90

לאחרונה נשמעים קולות הקוראים לממשלת אחדות. אם הימין קיבל 64 מנדטים – למה בכלל נדרשים לסוגיה הזו?

ח"כ אביחי בוארון מהליכוד מסביר שחקיקת הרפורמה המשפטית היא תהליך משמעותי לשכבות רחבות באוכלוסיה ולכן יהיה נכון – מהותית וטקטית – להעביר אותה בהסכמה רחבה. הוא סבור כי "יהיה נכון לשקול הצטרפות של חברי האופוזיציה לממשלה, ובלבד שדבר זה לא ידיר את רגליהם של שותפי הליכוד – הציונות הדתית ועוצמה יהודית".

 

העברת החוק לצמצום עילת הסבירות עשה הרבה רעש, למרות משדובר בתיקון מינורי בהחלט, מה שמעלה את השאלה – כיצד תוכל הממשלה להעביר תיקונים משמעותיים יותר?

ח"כ בוארון מזכיר כי חברי האופוזיציה התבטאו בעצמם בעד ביטול עילת הסבירות בעבר, וכי ההתנגדות נובעת מהחשש שהממשלה תשנה את פני המדינה. הוא מצהיר כי החוק שעבר הוא הסנונית הראשונה שאחריה יגיעו שינויים נוספים – אך הם יגיעו תוך משא ומתן והסכמה רחבה, אף על פי שמדובר במהלך שהוא לפנים משורת הדין: "בכל תולדות מדינת ישראל לא נשמע כדבר הזה – שאופוזיציה מנהלת משא ומתן עם הממשלה הנבחרת".

עוד התייחס ח״כ בוארון לקולות מתוך הליכוד הקוראים להשהות את החקיקה, ואומר: "הליכוד, בניגוד למפלגות השמאל, היא באמת דמוקרטית ומאפשרת השמעת דעות שונות. עם זאת, כולנו במפלגה מחויבים לשחק באופן קבוצתי כשמגיעים לקבלת ההחלטות".

האם יתכן תרחיש בו בני גנץ יהיה ראש ממשלה חליפי?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
9 חודשים לפני

יש תיעוד של השוטר הנחמד והמקצועי מושך מפגין בשיערות בכוח בזמן ששוטר אחר מחזיק אותו. ואדון מחבל מתאבד בסלון בא לתמוך. בושה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום