Search
Close this search box.

"בשבוע הבא יפתחו שערי הגיהנום על מדינת ישראל – או יוטל חרם״

האם חברת היעוץ והפרסום של שטראוס היא העומדת מאחורי הקמפיין של שטראוס כנגד ערוץ 14 כחלק ממהלך המחאה?

תגיות

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

היועץ האסטרטגי שנחשב ל"מוח" מאחורי מחאת המילואימניקים הוא איתי בן חורין, יועץ תקשורת, עורך דין, סופר, פעיל חברתי והמנכ”ל והבעלים של חברת "בן חורין אלכסנדרוביץ".

בין לקוחותיה של חברת הפרסום שלו נמצאת חברת שטראוס.

אם השם מוכר לכם הוא זה שצייץ (ומחק) לאחרונה בטוויטר: "בצער רב נראה שבשבוע הבא יפתחו שערי הגיהנום על מדינת ישראל".

שר התפוצות, עמיחי שקלי, ענה בתגובה: "צריך לדבר על תפקידם של משרדי פרסום במחאה בפרט כשהקמפיין שהם מובילים עניינו עידוד סרבנות בצוותא ופגיעה יזומה בביטחון ישראל כדי להשיג רווח פוליטי ובמקרה של משרדי היח״צ גם רווח כספי. טענתי הבוקר בראיון כי אחד מהמשרדים המובילים את קמפיין הסרבנות הוא בן חורין אלכסנדרוביץ׳ והראיות לכך חדות וברורות. להלן דבריו של בן חורין עצמו שהתרברב הבוקר בראיון לרשת ב׳ על מיצג הסרבנות שהוא מפיק ביום רביעי. אותו בן חורין פרסם ביום שישי האחרון ציוץ שלא היה מבייש את חשבון הטוויטר של יחיא סנוואר ובו כתב כי ״בצער רב נראה שבשבוע הבא יפתחו שערי הגיהנום על מדינת ישראל״. הוא אמר זאת בתגובה ישירה להצהרת רה״מ כי ממשלת ישראל לא תוכל להרשות לעצמה להיכנע לאיומי הסרבנות וכוונתו הייתה לקמפיין הסרבנות שהוא עצמו שותף בכיר בהובלתו. חשוב שאזרחי ישראל יבינו שיש פה קמפיין ממומן ומתוכנן שמובילים משרדי יח״צ, קמפיין שהוא הבזוי בתולדות ישראל, קמפיין שפוגע בביטחונה של מדינת ישראל ומשרת את אויביה".

איתי בן חורין כתב לפני מספר ימים פוסט ארוך: "אני גאה מאד בהתנדבות שלי עבור "אחים לנשק". הייתי בפגישה הראשונה, ומאז אני מלווה אותם באין ספור שעות. הם מלח הארץ, האנשים שאיתם שירתתי במגלן בסדיר ובמילואים".

לסיום כתב: "זהו רגע האמת. עת למנהיגות".

עם כל רגע שעובר נראה כי האנלוגיה הלא מוצלחת של עו"ד ארי שמאי היתה רק תירוץ להטלת החרם של שטראוס על ערוץ 14 כפי שההכרזה על הרפורמה המשפטית היתה רק תירוץ להפעלת התכנית להפלת ממשלת הימין.

 

 

 

 

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום