חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשיפה של "הקול היהודי": שטראוס תומכת בנרטיב הפלסטיני

חשיפת "הקול היהודי" מגלה צביעות של חברות גדולות במשק הישראלי שנותנים חסות לאירוע המהלל שהידים ומחזק את הנרטיב ה"פלסטיני"

שתפו :

עיריית טירה

"אנו בוחרים לפרסם בהתאם לאמנת אתיקה ערכית ודורשים זאת מכלל הערוצים והפלטפורמות התקשורתיות". זאת הסיבה שחברת שטראוס, לטענתה, הפסיקה פרסום בערוץ 14 לפני חודש ימים. אבל אותם "ערכים" לא מתקיימים כאשר הם נותנים חסות לאירוע לאומני, אירוע המעצים את הזהות הפלסטינית בקרב ערבים אזרחי ישראל ואף כולל תוכן של תמיכה במחבלים.

מדובר בשוק רמדאן בעיר טירה הסמוכה לכפר סבא שמתקיים כבר מעל עשור. מי שמוביל את האירוע הוא סגן ראש העיר טירה עו"ד סמאח עיראקי, בכיר מפלגת חד"ש.

האירוע הוא לכאורה אירוע חברתי שנועד לחגוג את חודש הרמדאן המוסלמי. בין השאר מוקמים שם : דוכני יצירה והפעלות, זמרים, הצגות לילדים ועוד.

לאירוע נותנות חסות מדי שנה חברות מהגדולות במשק: בנקים, קופות חולים וחברות מסחריות גדולות כמו למשל: תמי4 ושטראוס. כמו כן גם עיריית טירה מופיעה כנותנת חסות והלוגו שלה מופיע על מודעות האירוע.

"אהובים, אנשינו בטירה, אנו נפגשים הלילה על בימת רמדאן מרקט ה-11… אנו נפגשים הלילה כדי שהסיום המיטבי ביותר יהיה לילה פלסטיני שדרכו נדגיש את הנרטיב שלנו", פתחה מנחת האירוע בשנת 2022, אירוע שהיה בחסות תמי4 ושטראוס, בנק מרכנתיל, נעמת, קופת חולים כללית, בי שופרסל ועוד.

"רצינו שהסיום הטוב ביותר יהיה לילה פלסטיני ממדרגה ראשונה. כן, למי שגמגם בחלק מהזמן בנוגע להשתייכותנו השורשית לעמנו הפלסטיני, למי שהטיל ספק בהכרח שנשתלב באופן עמוק בהגנה על הסוגיות של העם שלנו, למי שחשב שהוא יפקיר את הסוגייה הפלסטינית ויניח אותה בצד, גם היום בטירה אנחנו מדגישים שאנחנו חלק חי, פעיל ונמרץ מעמנו הפלסטיני". ככה אמר סגן ראש העיר עיראקי בפתח דבריו. אותו סגן ראש העיר, מפגין יחד פעילי השמאל ברחבי הארץ. רק ביום שישי שעבר השתתף בהפגנה מול ביתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בקרית ארבע.
לאירוע הוזמנה הזמרת לאמא  אבו גאנם שבמהלך ההופעה הצהירה אבו גאנם כי היא מקדישה שירים לאמהות המחבלים. השהידים והאסירים בבתי הכלא של הכיבוש כלשונה. "אני שולחת את המוואל הזה לאמא העומדת איתנה, לאמו של אחמד מנאסרה ולאמהות השהידים ולאמהות אסירינו הגיבורים הסגורים בבתי הכלא של הכיבוש".

חברת שטראוס סירבה להגיב על הדברים. כנראה שעסוקים שם בחברה בניסיונות נואשים לעצור את חרם הצרכנים.
בינתיים, חודש בדיוק מאז תחילת חרם הצרכנים על חברת שטראוס והמניה איבדה כבר כמעט 5% מערכה.

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ג׳ורג׳
ג׳ורג׳
7 חודשים לפני

עופרע שטראוס זה עופרע אין מה לעשות !

גיל
גיל
7 חודשים לפני
הגב ל  ג׳ורג׳

תכנסו ללינק תראו שביבי לא שולט בשב"כ
docdroid.net/arh542g

השב"כ מסתיר שעובדת של אלשיך רצחה את הזוג כדורי.
והשב"כ משקר שמחבל מדעאש רצח אותם

גיל
גיל
7 חודשים לפני

תכנסו ללינק תראו שביבי לא שולט בשב"כ
docdroid.net/arh542g

השב"כ מסתיר שעובדת של אלשיך רצחה את הזוג כדורי.
והשב"כ משקר שמחבל מדעאש רצח אותם

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום