Search
Close this search box.

החשיפה המטורפת של "הקול היהודי": זאת התוכנית של הקרן החדשה ליום שאחרי

ב״קול היהודי״ חשפו את התוכנית המסוכנת של הקרן החדשה בנוגע לשליטה ברצועת עזה ביום שאחרי המלחמה, וזה לא הכל

תגיות

שתפו :

פלאש 90

אתר "הקול היהודי" חשף לאחרונה כי מכון "מיתווים" שפועל עם קרן "ברל-כצנלסון" במימון של "קרן לישראל חדשה" וקרן "פרידריך אברט" כינסו כבר בשבוע הראשון למלחמה צוות חשיבה שמייצר דפי מסרים, דפי תוכניות ועמדות לשמאל כשהמטרה המרכזית היא הקמת מדינה פלסטינית בחסות המלחמה והענקת השליטה בעזה לידי הרשות הפלסטינית.

Photo by Flash90

מכיוון שהם מבינים שהציבור הישראלי לא יסכים לכך, הם נוקטים בגישת הפעלת לחץ בינלאומי והצלת הרשות הפלסטינית מידי "הימין הרדיקלי" כפי שהם מכנים אותו, כשהכוונה לנתניהו שטען כי הרשות מייצרת טרור. כמו כן, הם פועלים להוקעת מפעל ההתנחלויות והטמעת הזיקה בינו לבין עליית חמאס וההתחזקות האיראנית.

אלחנן גרונר, עורך "הקול היהודי", מבקש שלצד השמירה על אחדות העם נהיה ערים לקיומם של כוחות חזקים "שעוד לפני שסיימו לשחוט יהודים בעוטף עזה כבר עסוקים בקידום מדינה פלסטינית".

זמן קצר לאחר החשיפה של "הקול היהודי", הקרן החדשה הסירה מהאתר את כל המסמכים המדוברים שכנראה נועדו במקור להישאר חסויים: "המסמכים ממש הראו איך הם רוצים להעביר את אנשי המרכז – בני גנץ וגדי אייזנקוט – לטובת רעיון המדינה הפלסטינית, כנראה שהגילוי הרס להם את התוכניות".

גורמי השמאל הללו מתעקשים לראות בימין כמשיחי, אך הציבור בישראל נוכח שוב ושוב לגלות שחזון המדינה הפלסטינית הוא הוא המשיחי, "המציאות לא מסתדרת איתו, עובדה שהרשות הפלסטינית תומכת בטרור ומממנת אותו", מסכם גרונר.

כיצד ארגוני השמאל שוטפים את המוח לציבור?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום