ד”ר מרדכי קידר: זה מה שיקרה אם האו”ם יכיר במדינה פלסטינית על כל שטח ארץ ישראל

ד"ר מוטי קידר מתריע מפני הכרת האו"ם במדינה פלסטינית, שכן בכוונת הפלסטינים להכריז על גבולות שכוללים את כל שטחי מדינת ישראל

ד”ר מוטי קידר מתריע מפני האפשרות שהאו”ם או מדינות רבות יכירו במדינה פלסטינית בגבולות שיקבעו הפלסטינים עצמם – מהלך שלדבריו יוביל להכרה בינלאומית בירושלים, תל אביב ואף חיפה כ”שטחים כבושים”. הוא מזהיר כי הכרה כזו לא תוגבל ליהודה ושומרון בלבד, אלא תשלול בפועל את הלגיטימיות של מדינת ישראל כולה.

קידר מצביע על המגמה הדיפלומטית במסגרתה עשרות מדינות מוסלמיות – ובפרט מדינות הארגון האסלאמי – עלולות לתמוך מיידית בהכרה בפלסטין בגבולות מקסימליים, ולדחוף להכרה רחבה בזירה הבינלאומית. לדבריו, התוצאה תהיה שהעולם “יודיע” למעשה שישראל היא מדינה כובשת לא רק מעבר לקו הירוק, אלא גם בתוך גבולות הקו הירוק – כולל פתח תקווה, באר שבע וקריית שמונה.

לטענתו, התהליך הזה אינו תיאורטי בלבד, אלא מהווה אסטרטגיה מוצהרת של ההנהגה הפלסטינית, והוא זוכה לסיוע ממדינות רבות. המהלך, אם יקרה, יהפוך את כל הסיפור המדיני של ישראל – לבעיה של קיום בסיסי.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו – כל העדכונים והכותרות לפני כולם

להצטרפות לקבוצת הווצאפ של ערוץ Tov
לחץ כאן

ערוץ Tov אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות

עוד באותו נושא
הצטרפו לניוזלטר וקבלו ספר חינם!
הרשמה
עדכן אותי
guest
76 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
לא בעיה
לא בעיה
1 שנה לפני

הבעיה אם יכירו רק ביהודה ושומרון. אם מכירים בכל מדינת ישראל, אין ציפיה מאיתנו להקשיב לחוק הבינלאומי. כשמגבילים את המדינה הפלסטינית רק ליהודה ושומרון מצפים מאיתנו להקשיב

רמי
רמי
1 שנה לפני
הגב ל  לא בעיה

הבעייה היא הסנקציות

אייל
אייל
1 שנה לפני
הגב ל  לא בעיה

ואז מה תעשה תלחם בכל העולם …

רון
רון
1 שנה לפני
הגב ל  אייל

כן

יוד
יוד
1 שנה לפני
הגב ל  אייל

כן

"חיים משקפיים"
"חיים משקפיים"
1 שנה לפני
הגב ל  אייל

לפי התשובה שלך אפשר לארוז את החפצים ולהתפזר בעולם….🤣”עם הנצח לא מפחד”

יערי עם
יערי עם
1 שנה לפני
הגב ל  אייל

נגרש את אלה המכנים עצמם פלסטינים בכוח

פלשתינאי אמיתי זרע ישראל אבינו
פלשתינאי אמיתי זרע ישראל אבינו
1 שנה לפני
הגב ל  אייל

נחזור בתשובה, נלבש ציצית, נעשה השתדלות לשמור שבת ויום טוב וכשרות וטהרת המשפחה ובכלל מצוות התורה וההלכה

שפוי
שפוי
1 שנה לפני

לפרק את הרשות הטרור ולבטל את אסכמי אוסלו של החמורים

אזרח מודאג
אזרח מודאג
1 שנה לפני
הגב ל  שפוי

מסכים איתך ולחזק את הגבול המזרחי ולהתחיל להעביר את הפלסטינים העם הממוצא לירדן ששם יש 70%פלסטינים ולא ירחק היום ששם תהיה המדינה של הרוצחים האלו

עודד יערי
עודד יערי
1 שנה לפני

ישראל צריכה לכבוש מיד את כל יהודה ושומרון

ציוני זועם
ציוני זועם
1 שנה לפני

כבר כבשנו. צריך לספח לאלתר.

אילנה
אילנה
1 שנה לפני

מה יקרה לעם הפלשתינאי לאחר הסיפוח? יהיו עם תעודות כחולות ואזרחות

פ מ
פ מ
1 שנה לפני
הגב ל  אילנה

אין ומעולם לא היה עם כזה “עם פלשתיני” !

פ פ
פ פ
1 שנה לפני
הגב ל  פ מ

מה שאתה אומר הוא סובייקטיבי, תיאור העולם הפנימי שלך, ואינו אמין♥️

שמחה
שמחה
1 שנה לפני
הגב ל  אילנה

לא. לגרש אותם. כל מי שמצביע שהוא ‘פלסטיני’ = בעד השמדת מדינת ישראל= אוייב.

ילדז מיאמי
ילדז מיאמי
1 שנה לפני

עוד אחד מהישגי הממשלה ששיתפה פעולה עם קטאר:)

הסטוריון
הסטוריון
1 שנה לפני

אין שכל אין דאגות העובדות ממשלת רבין הביאה את הסכמי אוסלו ואתם השמאל בעד חזרה לגבולות 67

מגן
מגן
1 שנה לפני
הגב ל  הסטוריון

עשו מה שחשבו שטוב כמו ביבי שהעביר את כספי קטאר לרצועה, שלא לדבר על הפיצויים ששילם לתורכיה על שיט המרמרה. היו כוונות טובות שהובילו אותנו לגיהנום כי לא היטבנו להכיר את יריבנו

אלטמן
אלטמן
1 שנה לפני
הגב ל  מגן

בהמלצת ראש השבכ שאתם כל כך מחבקים, אדריכל האסון זה שנרדם בשמירה שכל הסימנים והדגלים האדומים והוא לא עשה כלום !!!!

אזרח מודאג
אזרח מודאג
1 שנה לפני

אתה ממש טמבל גמור עטוף שינאה בהצלחה בהבנה שלך למתרחש באזור

יצחק. ק
יצחק. ק
1 שנה לפני

בכת של ביבי אין צדיק אחד שימנע מדיקלום קללות והכפשות. חלשים מאוד מאוד

אביקול
אביקול
1 שנה לפני

להחלטה לא יהיה לה תוקף ללא החלטה של מועצת הביטחון של האו”ם…שם ארה”ב תתן ויטו וההצעה נופלת. היו בעבר החלטות של האסיפה הכללית של האו”ם נגד ישראל ומה קרה…כלום. לעולם לא תקום מדינה פלסטינית בארץ ישראל רק אם ממשלה ישראלית מטורפת כמו בשנת 1994 “אוסלו” תסכים לחלק את ארץ ישראל לשתי מדינות…ואם תקום מדינה פלסטינית היא תבלע את ישראל כפי שאמר רבין ז”ל על עראפת.

יוד
יוד
1 שנה לפני
הגב ל  אביקול

כן אבל הערבים מתחילים להשתלט גם על ארה”ב .

אלי
אלי
1 שנה לפני
הגב ל  אביקול

צודק לגמרי. הבעיה היא שיש בתוכנו לא מעט אנשים שחותרים לפתרון שתי המדינות, כלומר נסיגה לגבולות 67, למשל פרופסור מאוטנר ויאיר גולן ועוד רבים אחרים

עודד יערי
עודד יערי
1 שנה לפני

יש סתירה לוגית בטענה של מרדכי קידר,כי הכרה כזו סותרת את הכרת האו”ם במדינת ישראל

הסטוריון
הסטוריון
1 שנה לפני

למה אין סתירות בהחלטות האום ברוב ניתן לשנות הכל

עודד יערי
עודד יערי
1 שנה לפני

ישראל לא צריכה לחכות אפילו שניה,לאור האיומים בהכרה חד צדדית לא משנה אם רק על יהודה שומרון או כלל ישראל,ישראל צריכה להגיב ומיד בכיבוש כל יהודה שומרון ולומר שהרשות הפרה את הסכמי אוסלו והם מבוטלים ולעצור ולגרש

aidanangelo
aidanangelo
1 שנה לפני

יש הרבה בלי האו”ם . אבל נהיה הרוב גם בלי טגם עם.
אנג’לולו איידן

רוני
רוני
1 שנה לפני

שטויות! האו”ם הכריז על מדינת ישראל כמדינת היהודים!
אין ולא יתכן לסגת מהחלטה זו .

שמחה
שמחה
1 שנה לפני
הגב ל  רוני

אל תסמוך על האו”ם. הוא אנטישמי. אם לא הבנת עדיין. יש בו מעל 190 מדינות, מתוכן 54 מדינות מוסלמיות!! ורק מדינה יהודית קטנה אחת. אז אל תסמוך על האו”ם.

סוחר נוסטרו
סוחר נוסטרו
1 שנה לפני

“לספח” “לכבוש”
אתם לא מבינים אה
עד שלא נשמיד את העם הפלסטיני לא נצא מזה.
גם ככה אנחנו מואשמים בזה אז בואו נפעל

סוחר נוסטרו
סוחר נוסטרו
1 שנה לפני

“עם”. הכוונה לערבים הקוראים לעצמם ככה

רוחלה
רוחלה
1 שנה לפני

עם שהוא פיקציה שלא היתה קיימת. לגרש לירדן.

רוחלה
רוחלה
1 שנה לפני

הדבר היחיד שצריך לקרות באמת זה פיזור האו”ם. אם טראמפ יחליט להפסיק לממן אותו זה לא יקח הרבה זמן.

היועץ ללא סיווג
היועץ ללא סיווג
1 שנה לפני

תסכול כפול אם אכן תתממש אזהרת מר קידר. מי שעשה הכל לא לתת לפלשתינאים הכרה כלשהיא על שטח כלשהוא יגמור כשהוא הפסיד גם את מה שחשב שהשמאל הקים ובנה. רצה הכל וישאר עם לא כלום – זה הימין בראשות הדחליל ורק תומכיו עדין בטוחים בדרכו המובילה לתהום.

עיע
עיע
1 שנה לפני

שכחחתם,האו”ם הכיר במדינת ישראל עם גבולות ברורים.הפלסטינאים ומדינות ערב הם שסרבו לקבל את החלטת האו”ם.לכן “הפנטזיה” להקים מדינה פלסטית על כל שטחי א”י,זה נכון שזאת השאיפה שלהם,אבל כבר יש החלטה באו”ם

שמחה
שמחה
1 שנה לפני
הגב ל  עיע

להזכירך, ההחלטה של האו”ם שלמדינה פלסטינאצית תהיה עיר בירה במזרח ירושלים!! זה ממש כאן. שער שכם צמוד לשער יפו. זו סכנה קיומית על אזרחי ירושלים. יישובי יהודה ושומרון סמוכים לבאר שבע ולכפר סבא, לרעננה, לראש העין, לרמת השרון, פתח תקווה, רמת גן, תל אביב. מדינת ישראל היא קטנה והכול קרוב וסמוך. זו החלטה גרועה של האו”ם.

התמונה הקטנה בתוך הגדולה
התמונה הקטנה בתוך הגדולה
1 שנה לפני

קידר, אמנם מציין כי היכולת הכלכלית של מדינות מוסלמיות מתורגמת להשפעה על מדיניות של מדינות אירופה כמו צרפת , אנגליה… אך אינו מציין כוחות אחרים המתנגדים להשפעות איסלמיסטיות ועליית מפלגות ימין באירופה , מגרמניה דרך מדינות מזרח אירופה. האם ישראל מצליחה ליצור חיבורים עם מדינות וגופים המתנגדים להשפעות איסלמיסטיות ? לא בטוח שמספיק. האם ישראל צריכה לעשות עוד בנושא ? בהחלט כן.

Last edited 1 שנה לפני by התמונה הקטנה בתוך הגדולה
ואת עזה יש להשמיד
ואת עזה יש להשמיד
1 שנה לפני

רק החלת ריבונות על כל שיטחי יוש ועזה ,ישוב כל השטחים הפנויים,ושמירה והגנה הרמטית על כל השטח,לחץ על כל המגרש ועיניים על הכדור כל הזמן. עמידה איתנה מול האירופאיים תוכל להעביר את רוע הגזירה

מושון
מושון
1 שנה לפני

למי אכפת שיכירו ואז נפתח במלחמה נגדם ונשמיד אותם סוף סוף

נרבי
נרבי
1 שנה לפני
הגב ל  מושון

גיבור גדול. נראה אות על 2 מיליארד מוסלמים. עוד בר כוכבא

אלקנה
אלקנה
1 שנה לפני

קידר רשע פסיכופאט שקרא לאנוס פלסטיניות ( לא ממש קרא, “רק” ציין שזה מה שיכאב להם.
שתוק ותמצא לעצמך פח לשהות בו

מאן דהוא
מאן דהוא
1 שנה לפני
הגב ל  אלקנה

מי מפרסם שפת ביבים כזאת ? איזה אחריות יש לעורכים – גועל. אין מה לקרוא.

צחצח
צחצח
1 שנה לפני

עוד חכם ציון

"יוסף"
"יוסף"
1 שנה לפני

זו תחילתה של מלחמת גוג ומגוג,תכינו את עצמכם אנשים,תעשו ספורט,תאגרו אוכל,מים, נשק כימי ביולוגי אטומי מה שאפשר,אבל נרגיע זה הולך להיות קצר,שתי שליש מהעולם ימות והשליש האחרון שיישאר יחווה גן עדן עלי אדמות,שווה לחכות.

אבי
אבי
1 שנה לפני

הפתרון צריך לספח את כל השטחים ללא רחמנות

רחל
רחל
1 שנה לפני

אם ישראל תמשיך להתנהג כמדינה גזענית רוצחת ואם ישראל תמשיך להיות סרבנית שלום אי אפשר יהיה לבוא בטענות למי שחושב שאין לה זכות קיום ושיש להחליפה במדינה פלסטינית. אם אתנ מאבד כל בסיס מוסרי לקיומך אתה לא יכול לבוא בטענות…

שמחה
שמחה
1 שנה לפני
הגב ל  רחל

תלמדי אסלאם. כבר מלפני 1,400 שנה הם אומרים על הכופרים = כל מי שאינו מוסלמי שנהרגו אותו. לא קשור אם מדינת ישראל חפצה בשלום או לא. זו הדת שלהם, המוסלמים. תתחילי ללמוד אסלאם, תביני מי הם ומה הם חושבים באמת עלייך.

מוטי
מוטי
1 שנה לפני

חרטה ברטה.לא יכול לקרות.

אבי
אבי
1 שנה לפני

הם יכולים לחפש מי ש י ז י ן את ה א מ א ש ל ה ם

נדב,
נדב,
1 שנה לפני

החלת ריבונות עתה!

רמי
רמי
1 שנה לפני

זה הזמן לסלק את כל הפלסטינאים לירדן או סוריה או לכל מדינה מוסלמית אחרת

שמחה
שמחה
1 שנה לפני
הגב ל  רמי

לגרש לקטאר.

פנסיונה
פנסיונה
1 שנה לפני

שטויות במיץ…
איך בדיוק האו’ם שהכריז על הקמת מדינת ישראל פתאום יחליט להכריז על מחיקת מדינת ישראל
בלי שום קשר יש לארהב זכות וטו
ואין החלטה אחת נגד ישראל שעוברת..

לואי כפת
לואי כפת
1 שנה לפני

מי שרוצה מוזמן לעזוב.
אנחנו נישאר פה על אפם ועל חמתם של אומות העולם.
האום הכיר בגבולות ישראל והיה והאום יתכחש להכרה הזאת , מדינת ישראל יכולה להכריז על האום כישות עויינת ולצוד את האויבים בכל רחבי העולם! להוציא חוזה על כל ראש של ראש מדינה שיצא על מדינת ישראל.

שמחה
שמחה
1 שנה לפני
הגב ל  לואי כפת

יש 2 מיליארד מוסלמים. בהצלחה.

דוד כ.
דוד כ.
1 שנה לפני

לא הגיוני. מדינת ישראל הוקמה בהצבעה באו”ם.

שמחה
שמחה
1 שנה לפני
הגב ל  דוד כ.

אה כן? וההצבעה אחרת אפשר לשנות זאת. מה הבעיה? הטעות שלך שאתה מסתמך על מדינת ישראל אך ורק בשל הצבעת האו”ם. אנחנו מסתמכים על התורה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. והתורה היא נצחית. זה ההבדל.

שם יפה
שם יפה
1 שנה לפני

רק שאלה אחת.. מי שכתב את זה / פרסם את זה.. מה אתה לוקח?.. כי זה הכי מנותק.. פרנואידי שחומר מסוים עשה לסוג של חוקר יערות וסרטונים גבולות.. זה מה שיקרה.. הבן אדם חזר מהעתיד.. אני אקצר.. כל מי שיש לו טיפה שכל בראש.. יודע טוב מאוד שסו תיהיה בעיה גדולה מאוד לפליטים בין היתר.. פעם אחרונה שהאום קיבל החלטות חד צדדיות .. ישראל מחוסר ברירה.. אימצה אותם.. אז יאללה שילכו על זה.. כן.. יש להחלטה כזו משמעות ענקית.. בגלל זה שומעים על זה בכל מקום. זו לא היה של אדם משועמם. מה פתאום. כן הם יחליטו על הגבולות.. לארוז אנשים..

נוסטרדמוס
נוסטרדמוס
1 שנה לפני

רעידת אדמה הרסנית לבניין האו”מ בזמן מפגש וועדה בנושא מחיקת מדינת ישראל יכולה להיות מחזה נחמד…

נרבי
נרבי
1 שנה לפני

עכשיו תגייס חרדים להילחם בכל העולם ואחותו

א.א.חיפה
א.א.חיפה
1 שנה לפני

אם הם ייצאו בהצהרות על מדינת פלסטין מה שהיא מגינתינו כלומר מבטלים מה שהטצהר הקמת מדינת ישראל וםתאום מבטלים מאמחנו לא הקשיב לכל מי שיצא ויאומר כח כולם השתגעו. כי גם כוחנ נאומר צרפת היא פחסתינה

יואב
יואב
1 שנה לפני

הטעות שלנו מאז התנהלו בכירי התנועה הציונית בראשם ויצמן. שאין ספק שהיה מוכשר במעבדה ואידיוט מוחלט בכל מה שקשור בהבנה של המזרח התיכון, ההתייחסות של מנהיגים מוסלמיים להסכמים מערביים והוא הסכים בטיפשותו להסכמי פייסל ויצמן שהעניקו את עבר הירדן המזרחי לשבט שגם ככה נזרק בבוטות ע”י הבריטים מכל מקום שבו הם הבטיחו שיתנו לו שטח לשללףוט בו. לו היה ויצמן דורש ר”ת העברת כל ערביי פלשתינה במעמד החתימה לעבר הירדן המזרחי לא היינו נמצאים במבוי הסתום הזה ביום ההכרזה על עצמאות מדינת ישראל ומשם המצב הלך והתדרדר

אלכס.ק
אלכס.ק
1 שנה לפני

יופי שיכירו בכל ישראל כפלשתין,ואנחנו נכיר בצרפת כערב הסעודית

טורנדו
טורנדו
1 שנה לפני

רק בבקשה את נערי הגבעות יישארו שם

משה רבנו
משה רבנו
1 שנה לפני

קידר ד”ר לטמטום ושקרנות.הייצור הזה יש לו רעיונות של השטן,מאיפה ממציא את הרעיונות המטומטמים שלו ועוד יותר מטומטמים עלולים להקשיב למופרע הזה

פלשתינאי אמיתי זרע ישראל אבינו
פלשתינאי אמיתי זרע ישראל אבינו
1 שנה לפני

אין חדש תחת השמש.
זה כבר קרה והיה.
הרומאים כבר הכירו בכל ארץ ישראל כפלשתינה.
וירושלים נקראה איליה קפיטולינה.
מה החידוש?
מה החשש ?
ימכרו אותנו לעבדים באירופה?

רעות
רעות
1 שנה לפני

קשקשת מיותרת

בשל
בשל
1 שנה לפני

ימח שמו וזכרו של הארור ביבי נתניהו מדמיד המדינה היהודית

ישעיה
ישעיה
1 שנה לפני

פלסטינה א”י כוללת את ירדן, לפי המנדט.

מאיר אמברק
מאיר אמברק
1 שנה לפני

על הקדוש ברוך הוא שמעתם

דוד
דוד
11 חודשים לפני

דר’ קידר אני שותה את דבריך כבר הרבה שנים כמים חיים, אני לא מבין איך האו”ם יכול להכריז על מדינה פלסטינאית על כל שטח מדינת ישראל? הרי ישראל מוגדרת כמדינה ומוכרת על ידי מוסדות האו”ם, אז מה, הם יקחו לנו ויתנו להם?

Oren
Oren
11 חודשים לפני

Smotrich says it is time to conquer all of Gaza!

Barouch Hashem! A conclusive statement. There is much more that could be said, but I am glad that Smotrich said at least this. We are living with, and managing Muslim Jew hatred. Those who tell us that peace is possible are lying to us. It is not possible. Not now. Maybe one day, but not now. The Muslim world needs to chose to end its war against the Jews, and they need to find a way to make peace with their religions and G-d. That is not something the Jewish people can choose for them, we can only manage the situation.

The Americans as well, need to confront their bias against Jews. They dont want to talk about Islam, they would rather blame the Jews for ‘conflict’ with the Muslims. But it is clear that the war is already in Europe, and in much of America. America may choose to continue living in denial of Muslim supremacy and aggression. They may chose to blame Israel for having to deal with the issue instead.

The American media can continue to change the subject, or talk about miniscule aspects of the conflict, that they can twist to blame Israel, but we know the overall truth is that Islam makes American ‘multiculturalism’ irrational. America cannot continue to blame Jews and white people, for the aggression of brown Muslims. That strategy may have been manageable in the past, but it is no longer effective in the present. We know better, and G-d is on our side. In G-d I trust.

אלי פ.
אלי פ.
10 חודשים לפני

הפיתרון הוא פשוט:
אנחנו ניהפך לאזרחים שווי זכויות במדינת פלסטין.
תיפתח מלחמת אזרחים, שזה עניין פנימי של מדינת פלסטין.
תנחשו מי ינצח במלחמת האזרחים…

המפסידים יהיו פליטים שיהגרו (כמו בסוריה…)

פפו
פפו
9 חודשים לפני

אני ממש אשמח אם האו”ם יכיר במדינה פלסטינית על כל שטחי ארץ ישראל, כולל מדינת תל אביב כפר שמריהו והרצליה פיתוח. דבר זה יוכיח לשמאלנים שבינינו שאין הבדל בהתיישבות בין יהודה ושומרון להתיישבות בתוככי הקו הירוק, ואולי זה יביא לאיחוד הכוחות נגד האוייב החיצוני, וחיבור בין כל חלקי העם.

כתבות נוספות

הצטרפו לניוזלטר וקבלו ספר חינם!

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום

76
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x