חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עפרה שטראוס לא רוצה להזכר רק כמי שהביאה לעולם מעדן בטעם שוקו

עו"ד אלפי שאולי שהיה בעברו עיתונאי כלכלי שופך אור על המניעים של בכירים במשק ועשירי העולם לייחס ערכים למוצרים שהם מוכרים

שתפו :

דוד כהן, פלאש 90

עו"ד אלפי שאולי, שהיה בעברו עיתונאי כלכלי, מנסה להסביר מדוע מי שהכריז על החרם של שטראוס על ערוץ 14 היה המנכ"ל שי באב"ד ובכל זאת החרם והיוזמה שלו 'נדבקו' לבעלים עפרה שטראוס: "היא הסמל של החברה ולדעתי חלק מהמניעים לתחילתו של החרם הזה הם פסיכולוגיים. היא רוצה לסמן את עצמה לא רק כמי שהביאה לעולם את מעדן החלב בטעם שוקו או וניל אלא לשיטתה להביא למשטר צודק יותר ונכון יותר. היא עושה את זה באמצעות הכח שלה".

 

שאולי: "מה שחשוב להדגיש הוא שהשימוש בכח שאומרים שהוא מסוכן, לא בטוח שהם, גם בצד הימני וגם בצד השמאלי, רואים אותו כדבר מסוכן".

גם הסופר הדומיננטי בישראל, רמי לוי, כבר נותן את אותותיו "אני אתן יותר דומיננטיות למחלבות אחרות".

שאולי לא חושב שחרם זה עניין מסוכן.

"כל המנהלים בעולם יש להם אמירה שנותנים משהו מעבר, ערך מוסף למוצר. כמו אילון מאסק שכל מי שקונה את הטסלה שלו מבין שמדובר בפאר היצירה, ביל גייטס שמשקיע בפילנתרופיה במדינות עולם שלישי".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל
גיל
8 חודשים לפני

חיות מיארה וארגמן מגינים על רוצחת סדרתית. להסתיר את זה שרוני אלשיך העסיק אותה בשב"כ. היא רצחה את הזוג כדורי ולא דעאש. השב"כ מסתיר וידאו עם הפנים שלה הולכת לדירה של כדורי. השב"כ עינה את הבנים, הנשים שלהם והרעיב את התינוקות שלהם כדי שיודו ברצח שהיא עשתה. בינואר 2022 חוקרים מחו"ל קבעו שהרוצח הוא חולה נפש יהודי שהכיר טוב את בני הזוג כדורי. באפריל 2022 שלחתי ליועשמית ראיות מחוקר פרטי שהיא הרוצחת והיא עובדת שב"כ. מיד השב"כ לקח אסיר שלו והוא משקר שהוא הודה ברצח. השב"כ לא נותן לאיתמר בן גביר לטפל בנושא. לכן המאפיונרית אסתר חיות ביטלה את ועדת החקירה למח"ש. המשפט בדלתיים סגורות ובית המשפט לא נותן לי להציג את הראיות. השופט הוא עודד שחם מתיק 4000. ראש הממשלה האחראי על השב"כ לא מסכים לטפל כדי שלא ירצחו אותו. זה לינק לראיות docdroid.net/arh542g

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום