חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דורון כהן, עורך "מעריב": "יושבים עיתונאים בכירים ומחליטים מי שייך לארץ ישראל היפה"

עורך "מעריב", דורון כהן, בראיון על האתיקה הלקויה של התקשורת בישראל

שתפו :

Photo by Olivier Fitoussi/Flash90

גיא רולניק מ-TheMarker אינו מסתפק במאמרים שהוא מפרסם, ועולה על במות המחאה כדי לשאת נאומים מלאי הסתה נגד הרפורמה המשפטית ונגד "פורום קהלת".

בערוץ השידור הציבורי, "כאן 11", עולה בימים אלה תכנית תחקירים של מי אם לא גיא רולניק, שהראשונה שבהן, למרבה ההפתעה, תעסוק ב"פורום קהלת".

 

 

דורון כהן, עורך "מעריב" אומר בתגובה לדברים: "זה כמו סרט מדע בדיוני". הוא מבהיר כי יש כאן כל כך הרבה בעיות אתיות. המרכזית שבהן היא שרולניק הוא עיתונאי, וככזה הוא אינו אמור לקדם אג'נדה מסוימת, אלא להיות אובייקטיבי. אלא שזה לא המצב: "הם (בעיתון "הארץ") תועמלנים – העיתון שלהם מקדם את האג'נדה שלהם ב-100%".

כהן מוסיף כי לאורך שנים הציבור שבוי באחיזת עיניים, לפיה תקשורת המיינסטרים היא כביכול האובייקטיבית, ואילו ערוצים אחרים כמו "יתד נאמן", "ערוץ 7" ו"ערוץ 14" הם ערוצי הימין. אך האמת היא שהערוצים המרכזיים הם ערוצי השמאל, והשאר "נותנים להם קונטרה".

את ההטיה של התאגיד מכנה כהן "שערוריה וחוצפה", ומוסיף: "הייתי שם כמה פעמים לאחרונה והזדעזעתי". מדובר בערוץ ציבורי שאמור לייצג את כל חלקי העם, אך בפועל "יש בו הכחדה סימבולית של כמעט 50% – בעיקר מצביעי ליכוד וש"ס – שאין להם שום נציג".

מהי הסיבה לקצף על דורון כהן – למרות שמעולם לא הביע תמיכה בנתניהו או ברפורמה?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום