חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופ' אלישע האס: או שאתם באים לדבר – או שיוצאים למלחמה

פרופ' אלישע האס, יו"ר חוג הפרופ' לחוסן מדיני וכלכלי לשעבר, סבור שמחנה הימין במלחמה מול השמאל ובמלחמה כמו במלחמה "יש אבידות"

שתפו :

יונתן זינדל – פלאש 90

"אנחנו בתוך קרב ובשדה הקרב לא עוצרים, ממשיכים קדימה ואח"כ מטפלים בפצועים", כך אומר פרופ' אלישע האס, כשהוא מתכוון למאבק על הרפורמה המשפטית.

 

פרופ' האס מבקר את החלטת הממשלה להפסיק את החקיקה לפני פסח. "אין ברירה צריך לחדש עכשיו את הקרב", וממשיך בשבחים על השר יריב לוין, "יריב לוין עשה את הדבר הנכון ביותר במצב שנוצר כשהתחילה ההנחתה הארטילרית במוצאי יום הבחירות".

האס סבור שצריך להציב בפני השמאל שתי אפשרויות: "או שאתם באים לכנסת ויושבים ולא עושים הפגנות ומדברים לעניין, או שאתם הולכים לקרב" ובנימה אופטימית הוא מסיים, "ובקרב כמו בקרב בסוף מנצחים".

צפו בקטע מהראיון.

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אורח
אורח
9 חודשים לפני

אתם חייבים לעשות תוכנית על מדינת כלל לאומיה. יש לי חברים רבים שבחרו בלפיד /גנץ ואינם מבינים שמטרתם השתנתה למדינה ככל העמים ולא מדינה יהודית. תעשו תוכנית מרוכזת בה תביאו אנשים, דוגמאות, אמירות, מעשים וכו. אחרת יהיה קשה לשכנע שמי שבוחר שמאל היום ויוצא להפגין בוחר בהיפרדות ממדינה יהודית!!
אנא ענו לי כדי שאדע שקיבלתם.

תודה

חנן
חנן
9 חודשים לפני

פרופ'? בעיניי מדובר ביצור רקוב ועלוב מנוול, שפל ומטומטם אם זאת האליטה שלנו אבדנו. בוגדים תומכי שונאי ישראל, שונאי היהדות ויהודים אנטישמים מלאי שינאה עצמית. לא תצליחו לפגוע בימין. תזכרו לדיראון עולם כבוגדים, אנטי דמוקרטים, יחמק שימך ושם חבריך השפלים.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום