חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אויבים לנשק" בשירות ה-BDS

התוכנית "60 דקות" היא אחת מתוכניות התחקיר והאקטואליה הפופולריות בארה"ב. שלושה מחברי "אחים לנשק" הופיעו בתכנית והוציאו את דיבת הארץ בצורה שלא מביישת את ה-BDS

שתפו :

חיים גולדברג, פלאש 90

רגע לפני יציאתו לארה"ב אמר רה"מ נתניהו ש"יש מפגינים שחוברים לאש"ף ולאיראן". הלילה קיבלנו את ההוכחה בתכנית התחקירים ״60 שניות״ האמריקאית בה השתתפו חברי "אחים לנשק" וסיפרו כי ‏"טייסים משגרים טילים לבתים בידיעה שעלולים להרוג ילדים".

ח"כ חנוך מיליבצקי מהליכוד: "ישראל מפציצה והורגת ילדים. זה הנרטיב השקרי, הבזוי והאנטי-ציוני שמעבירים אנשי ״אחים לנשק״ לעולם. ״שוברים שתיקה״ – הדור הבא. BDS על מלא".

השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן: ״הטרור התודעתי לא פוגע בממשלה שהגיעה לשנות, הוא פוגע בכל אזרחי ישראל ובחזון המדינה הציונית. אין משרתים גדולים יותר ל-BDS מהאנרכיסטים שמבצעים את הפעולות הבזויות האלו, לא רק שהם חברו לאויבי ישראל – הם בעצמם אויבי ישראל. שיהיה ברור: אותנו לימדו על אהבת הארץ, הם היום מלמדים אך ורק על שנאת הארץ. מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו, וכמו תמיד נוכל גם להם, בדיוק כמו בחטא המרגלים״.

 

 

 

משתתפי התכנית אף האשימו את חברי הקואליציה שהם פאשיסטים ורוצים לקדם את המדיניות של הונגריה בישראל. הם "לא יתנו לזה לקרות", הבטיחו.

 

 

שר המשפטים יריב לוין התראיין לתכנית ואמר: ״המצב בישראל הוא שבית המשפט העליון הוא מעל הממשלה, הוא מעל הפרלמנט, הוא אפילו מעל רצון העם. מה שאני רוצה לעשות זה לאזן את זה. מדובר במבצר אלטיסטי שלעתים קרובות מדי מבטל מחוקקים שנבחרו על ידי העם״.

 

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
7 חודשים לפני

אנשים מטורפים חסרי ערכים סתומים בכסף משועממים ה' ישמור מכאלה ישמור ה' מאוהבי כי משונאי אשמר בעצמי

אישאאאאא
אישאאאאא
7 חודשים לפני

חילאות רק לא ברור למה לא עיצרים את הכלבים האלה

יגאל גיל
יגאל גיל
7 חודשים לפני

בוגדים תמיד היו בעם ישראל במשך כל ההיסטוריה. לכן על העם בישראל להקיא מתוכו את הבוגדים, אשר הקשר שלה לעם היהודי ההיסטורי הוא מקרי בלבד, ועל המדינה לבטל את אזרחותם.

גיל
גיל
7 חודשים לפני

עובדת של אלשיך רצחה את תמר ויהודה כדורי ולא ואסים אסעיד.
השב"כ משקר אחרי שהשגתי ראיות ושלחתי למיחרא.
בית המשפט עושה משפט דרייפוס.
לא נותנים לי להציג את הראיות והמשפט בדלתיים סגורות.
ובנתיים הרוצחת חופשיה לרצוח כבר 4 שנים.
כדי להסתיר שהיא מועסקת כרוצחת של אלשיך.
docdroid .net/arh542g
תמחק את הרווח

קירי קוביץ
קירי קוביץ
7 חודשים לפני
הגב ל  גיל

לפרסם ברשתות. מקווה שלא יחסמו אותך

קירי קוביץ
קירי קוביץ
7 חודשים לפני

שקרנים. אתם לא מתבדחים? אתם פשוט מטורפים. צה"ל מגן על העם. לעולם לא יתקוף כדי להרע, רק כדי להגן על האוכלוסיה היהודית, הערבית והנוצרית. אתם רובצים על כספי תרומות שאספתם במרמה מעשירים ומעניים. העתקתם תןכנית הפיכה שלטונית כדי לספק את הפנטזיות שלכם. אתם קומץ אנרכיסטים עברייני חוק. מכים, שוברים ופוגעים בחופש הפרט ובזכויות הציבןר. מקומכם לא כאן . כאן מדינה דמוקרטית. ואם בריפוי הנפש תחפצו המדינה לרשותכם. אבל לא נקבל ך את הרס ןהמדינה המוסרית והמוצלחת הזאת.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום