חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב שמואל אליהו חושף: בית המשפט העליון העניש אותי כי קראתי להפגין מול הבית של נשיאת העליון

רבה של העיר צפת שמואל אליהו מבהיר מה נחשב להתנהגות אלימה, כשהמפגינים נגד הממשלה מעלים את רף האלימות בכל פעם מחדש

שתפו :

"מחאה לא אלימה" כך אמנם מתויג הקמפיין נגד הממשלה. אך הרב שמואל אליהו שליט"א, רבה של העיר צפת, מבהיר שאלימות לא כוללת בהכרח מגע פיזי.

"האנשים האלה מעלים בכל פעם מחדש את רף האלימות שלהם", אומר הרב בקשר למצור של מתנגדי נתניהו סביב בית הנופש שלו ושל משפחתו.

"הפגנה היא דבר מותר ולגיטימי אך אסור לחסום דרך של בן אדם – זו אלימות", הוא מבהיר למען הסר ספק.

 

 

הרב אליהו מעיד כיצד חווה באופן אישי את האכיפה היחס הבררני של מערכת המשפט ומספר: "אותי תקפו בבית המשפט העליון על כך שאמרתי שצריך להפגין מול ביתה של נשיאת העליון דאז".

"בחיים לא נקבל איפה ואיפה מצד בית המשפט, נאבק על כך עד הסוף, לא יהיה! גם אם זה ייקח שנים".

לסיום, מבקש הרב להכניס את שיח ה"קרע בעם" לפרופורציה הנכונה ואומר ש"רוב הציבור לא מרוסק. הוא שפוי, הגון ומבין. מקווה שהחברה תקיא מתוכה את מי שמבקש לייצר מחלוקות נוראיות".

צפו בראיון המלא.

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל
גיל
8 חודשים לפני

חיות מיארה וארגמן מגינים על רוצחת סדרתית. להסתיר את זה שרוני אלשיך העסיק אותה בשב"כ. היא רצחה את הזוג כדורי ולא דעאש. השב"כ מסתיר וידאו עם הפנים שלה הולכת לדירה של כדורי. השב"כ עינה את הבנים, הנשים שלהם והרעיב את התינוקות שלהם כדי שיודו ברצח שהיא עשתה. בינואר 2022 חוקרים מחו"ל קבעו שהרוצח הוא חולה נפש יהודי שהכיר טוב את בני הזוג כדורי. באפריל 2022 שלחתי ליועשמית ראיות מחוקר פרטי שהיא הרוצחת והיא עובדת שב"כ. מיד השב"כ לקח אסיר שלו והוא משקר שהוא הודה ברצח. השב"כ לא נותן לאיתמר בן גביר לטפל בנושא. לכן המאפיונרית אסתר חיות ביטלה את ועדת החקירה למח"ש. המשפט בדלתיים סגורות ובית המשפט לא נותן לי להציג את הראיות. השופט הוא עודד שחם מתיק 4000. ראש הממשלה האחראי על השב"כ לא מסכים לטפל כדי שלא ירצחו אותו. זה לינק לראיות docdroid.net/arh542g

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום