חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם נחשף קשר אישי בין ראשי המחאה לבין השב״כ?

ח״כ טלי גוטליב: ״איזו גב׳ מחאה לא אספר מי קשורה לא אספר איך לאיש שב״כ ותיק מאוד״

שתפו :

חיים גולדברג, פלאש 90

‏"הכל פתאום ברור כל כך. קבלו צ׳יזבט. איזו גב׳ מחאה לא אספר מי קשורה לא אספר איך לאיש שב״כ ותיק מאוד.
מזל שיש לי חסינות. מותר לי לספר צ׳יזבטים. ובגלל שאני מאוד מאוד אוהבת את המדינה והעם שלי אני רושמת את הדברים בעמימות.
רק אל תחשבו שכולנו מטומטמים.
ועכשיו ברצינות אפעל לדיון ציבורי בעניין".
כך כתבה ח"כ טלי גוטליב מהליכוד.

האם אלחנן גרונר מ"הקול היהודי" מנסה גם הוא לרמוז על כך ?

בנוסף, כבר עכשיו מנסה גרונר לחשוף מידע בצורה רשמית. בראיון ברדיו גלי ישראל היום (שני) אמר גרונר. "זו פרשה מאוד דרמטית ומשמעותית, העברנו לצנזורה פעם אחר פעם את החשיפה בנושא השב"כ והמחאה והם פסלו שוב ושוב את הפרסום. אנחנו שוקלים צעדים משפטיים, לפנות בעתירה כדי להתיר לפרסם את זה".

 

ומה עם איש התקשורת שמעון ריקלין?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

האם כאן טמון ההסבר לפרטי המידע שנחשפים, למשל, באשר למקומות בהם יהיו נוכחים נבחרי ציבור?

 

חשוב לציין, הדברים עדיין תחת צו איסור פרסום.

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
14 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יורםגאון
יורםגאון
7 חודשים לפני

אז אחרי הטייסים, הרופאים ואנשי ההיי-טק, גם השב"כ אתנו? איזה כיף!

גילי
גילי
7 חודשים לפני
הגב ל  יורםגאון

רק מראה כמה אתם מושחתים ..לא מעבר.

רועי
רועי
7 חודשים לפני
הגב ל  יורםגאון

מצא מין את מינו

חיחי
חיחי
7 חודשים לפני
הגב ל  יורםגאון

בוא תמצוץ לי אתה הפמלייה הסרוחה שאחריך

סיון
סיון
4 חודשים לפני
הגב ל  יורםגאון

למצוא בוגדים בקרבינו נחשב בעיניך לגאווה? מאוד מקווה שרוב השמאל לא שותף לדיעות האלה

בנצי
בנצי
7 חודשים לפני

לא להזמין חופשה דרך ״שירלי תיירות״!!
מכוערים. מלשינים. דוברי לשון רעה.
חרם עליכם. תארחו את נפולי קפלן לאשפוז תיירותי. אתם לא הגונים ולא שווים. תתבזו לכם.
חרם על ״שירלי תיירות". סוף.

אלון
אלון
7 חודשים לפני

על ראש השב״כ בוער הכובע

דני
דני
7 חודשים לפני

האם ברסלר והקציור שלו זה בר בעלה השני היתכן שואל לא יודע

יוסף
יוסף
7 חודשים לפני

כולם התבשלו באותו הסיר

גבי
גבי
5 חודשים לפני

זה סוד ידוע שאדם בכיר מאד בשב"כ נשוי למנהיגת מחאה

יוסף
יוסף
5 חודשים לפני

יש שמאל רדיקלי מטורף , קומץ של "יודעי דבר" , "המעמד העליון " , "האליטה" שמתעתעת בשמאל המתון כאילו הם לוחמים בשבילם את המלחמה על הבית, על הארץ, על הערכים ועל "החופש" שעומדים לקחת להם .בת'כלס הפיקציה שהם מכרו לציבור מתפוצצת להם עכשיו בפנים, אלו אנשים רעים , תאבי כוח וממון בלתי נשלט שהיו ויהיו מוכנים להחריב הכל למען טובתם האישית, מקווה שאותם אנשים שהלכו שבי אחר יצורים נאלחים שכאלה התפקחו ויבינו את גודל האסון שהם גרמו !!!!

Pini
Pini
3 חודשים לפני

דיון בשאלה: האם התפקוד של צה"ל בשבת השחורה, 7 באוקטובר נבע מחוסר מקצועיות או ממזימה (קונספירציה) אצל אורי מילשטיין. טרום המלחמה: הפסיקו פעילות חצב (איסוף מידע גלוי מעיתונים וכ"ד). הפסיקו להאזין לטלפונים של האויב מבחוץ והכל הלך על מנת להאזין לראש הממשלה. כל שלושת הבלונים של מודיען פתאום ברחו. על אחד שלחו מטוס כי הוא נסחף לכיוון עזה.  לפי עדויות התצפיתניות הן הושתקו ואף איימו עליהם בכלא באם ידווחו על תרגול האויב. ארבעה פרצות בגדר לא תוקנו. סיירי גולני קבלו פקודה להפסיק את הסיור 40 דקות לפני פרוץ המלחמה. טלי גוטליב קבלה מידע ממקור אמין שלושה ימים לפני והתריעה וכל מי שהתעלם אשם. האמריקאים הוציאו, מספר ימים לפני, התרעה חריגה: להתרחק 7 מייל מהדרום. לאחר פרוץ המלחמה. אין תגבורת. גדוד סמוך אמר לקציני הבטחון השטח לא סטרילי. כוחות מצאלים לא הגיעו. טייס מסוק התראיין בשמו ובתמונתו ואמר שלא נתנו לו להמריא במשך ארבע שעות. אין אירוני יותר מהמטס של מטוסי ה F-15 מעל מחנה המוות בירקנאו כאשר מוביל המבנה קרא את המשפט בקשר- ”אנו טייסי חיל האוויר הישראלי, בשמי מחנה הזוועות, קמנו מאפר מיליוני הקורבנות…". מה חלקו של קובי שבתאי. צוות טקילה של שב"כ, נשלח לדרום לאחר ישיבה לילית והמשטרה לא בטלה אירוע של 4000 ללא ממ"ד. לא הופעל נוהל מחוז משטרה שכן. משטרת המרכז לא קבלה אישור או פקודה לחבור לחבריהם בדרום. על המחבלים נמצאו מפות אם מקומות אסטרטגיים. הפעלת צוות טקילה מחייב הגנה של כוחות מיוחדים למקומות אלו. גם בזה באופן מפתיע נכשל או לא נכשל, אם מסתכלים ממבט המחאה בקפלן. חוזק השרשרת נקבע על פי החולייה החלשה. אם נקרעו שתיים זה לא סביר. אם נקרעה כל השרשרת זה מראה שיש פה יותר מרשלנות.

פנחס קרנגל
2 חודשים לפני

דיון בשאלה: האם התפקוד של צה"ל בשבת השחורה, 7 באוקטובר נבע מחוסר מקצועיות או ממזימה (קונספירציה) אצל אורי מילשטיין. טרום המלחמה: הפסיקו פעילות חצב (איסוף מידע גלוי מעיתונים וכ"ד). הפסיקו להאזין לטלפונים של האויב מבחוץ והכל הלך על מנת להאזין לראש הממשלה. כל שלושת הבלונים של מודיען פתאום ברחו. על אחד שלחו מטוס כי הוא נסחף לכיוון עזה.  לפי עדויות התצפיתניות הן הושתקו ואף איימו עליהם בכלא באם ידווחו על תרגול האויב. ארבעה פרצות בגדר לא תוקנו. סיירי גולני קבלו פקודה להפסיק את הסיור 40 דקות לפני פרוץ המלחמה. טלי גוטליב קבלה מידע ממקור אמין שלושה ימים לפני והתריעה וכל מי שהתעלם אשם. האמריקאים הוציאו, מספר ימים לפני, התרעה חריגה: להתרחק 7 מייל מהדרום. לאחר פרוץ המלחמה. אין תגבורת. גדוד סמוך אמר לקציני הבטחון השטח לא סטרילי. כוחות מצאלים לא הגיעו. טייס מסוק התראיין בשמו ובתמונתו ואמר שלא נתנו לו להמריא במשך ארבע שעות. מה חלקו של קובי שבתאי. צוות טקילה של שב"כ, נשלח לדרום לאחר ישיבה לילית והמשטרה לא בטלה אירוע של 4000 ללא ממ"ד. לא הופעל נוהל מחוז משטרה שכן. משטרת המרכז לא קבלה אישור או פקודה לחבור לחבריהם בדרום. על המחבלים נמצאו מפות אם מקומות אסטרטגיים. הפעלת צוות טקילה מחייב הגנה של כוחות מיוחדים למקומות אלו. גם בזה באופן מפתיע נכשל או לא נכשל, אם מסתכלים ממבט המחאה בקפלן. חוזק השרשרת נקבע על פי החולייה החלשה. אם נקרעו שתיים זה לא סביר. אם נקרעה כל השרשרת זה מראה שיש פה יותר מרשלנות.

שרה
שרה
2 חודשים לפני

מדוע השבכ עוזר לשקמה ברסלר בגלל הבן זוג שלה שמשרת שם??? ואני לטיפשותי חשבתי שהתפקיד של השבכ זה לעסוק בביטחון אזרחי המדינה ולא בהפגנות נגד רוב האזרחים במדינה, פשוט טפשונית כמוני…….

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

14
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום