Search
Close this search box.

בנט, התייאשתי ממך סופית

בנט אינו הראשון שמאכזב, לימין יש מזל רע ומנהיגים גרועים. למה רק בשמאל יודעים ליישם אידאולוגיה?

תגיות

שתפו :

אריאל שרון
צילום: פלאש 90. אריק שרון. נבחר על בסיס "דין נצרים כדין תל אביב" והחריב את גוש קטיף

בוקר עצוב אחרי פיגוע שמחזיר את כולנו לימי האינתיפאדה השנייה, וכולם מקללים את בנט, בצדק או שלא. פתאום לא רק השופטים אשמים ולא רק התקשורת והפרקליטות, אלא הממשלה והעומד בראשה. שנים רבות היינו כאן עם ראש ממשלה שלא אשם בכלום, לפחות לדעת מצביעיו הנלהבים שלא מסוגלים לקשר אותו לדברים רעים הקורים במשמרת שלו.

זמן רב ישבתי על הגדר בנושא של הממשלה המוזרה שקמה לנו כאן. לא כי היא טובה בעיני, ולא כי הצבעתי לבנט – אלא כי חיכיתי לראות, אולי בכל זאת משהו טוב יצא מזה. כי חשבתי שביבי מנהיג מדהים אך בעל חסרונות לא מעטים, וייתכן שמנהיג ימני אחר יעשה את כל מה שביבי הזניח. לא בניתי מגדלים באוויר, הרי היה לי על מה להסתמך: בנט היה אידאליסט אמיתי, כזה שהזיז את השיח כולו, כולל את ביבי, ימינה. כזה שהביא לשולחן הדיונים רעיונות של סיפוח, וזריקת הרעיון של מדינה פלסטינית לפח. כזה שמדבר כמו מדריך נלהב בבני עקיבא ולא פוליטיקאי ציני שאומר "בעזרת השם" בעודו אתאיסט בסתר ליבו. כזה שחיי חיילינו ואזרחנו חשובים לו הרבה מעל שיקולי נראות, וכזה שיודע לדבר באנגלית מעולה את כל הטיעונים הכי טובים מול התקשורת העולמית. כזה שבנאומים שלו לחו"ל, מדינת ישראל קיימת בזכות עצמה כנחלת אבותינו ולא רק בגלל שאנחנו קרבנות שואה אומללים. 

נתניהו חותם על הבטחה שלא ימסור חלקים מארץ ישראל, עם יו"ר צעירי חב"ד יוסף יצחק אהרונוב

 

כימנית למודת אכזבות ממנהיגינו כולם, החל מקמפיין "בעזרת השם נתניהו" בו האמנו מכל הלב בביבי שהבטיח לנו שלא ימסור את חברון, וכלה בשרון "דין נצרים כדין תל אביב", חיכיתי למנהיג הימני הראשון שלא יאכזב, שילך עם האידאל עד הסוף, שיפסיק להתחנף ולהתיישר לסרגלי השמאל, התקשורת ובג"ץ. נפתלי היה בו מכל זה – הרי לפני איילת שקד, שר משפטים היה תפקיד אפרורי ולא מדובר, בו יושב שר בובה ואומר אמן לכל מה שנעשה במשרד זה. היא הראשונה שהפיחה חיים בתפקיד ויישמה את המהפך השלטוני לימין גם ברשות השופטת. כל כך רציתי שזה יקרה גם כששני אלו הגיעו לעמוד בראש הרשות המבצעת.

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%a8%d7%a5-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%93%d7%9c-%d7%a9%d7%9c-%d7%92%d7%a8%d7%92%d7%99%d7%a8-%d7%90%d7%a4%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%91%d7%aa-%d7%9c%d7%93%d7%a2%d7%aa-%d7%9c%d7%a9%d7%9e/

לא הייתי שותפה לכל הזעם הימני שהתפרץ ברשת עם הקמת הממשלה, כיוון שדרכי ההגעה לשלטון, פוליטיקה, מלאות בשקר מאז ומעולם, ובנט לא שונה או גרוע בזה יותר מאחרים. כמות השקרים והתככים שביבי עשה כדי לתחמן את המערכת לטובת שלטונו כולל דריכה על פוליטיקאים רבים בהם השתמש וזרק לטובת האינטרס שלו, יכולה למלא ספר, וכל פוליטיקאי שיגיע רחוק כנראה ייאלץ לשקר, מי בחן ומי בגמלוניות. זו העבודה בפוליטיקה – להגיע לצמרת. הבעיה המרכזית היא המעשים אחרי שמגיעים לצמרת, בהם ורק בהם אנו אמורים לבחון ממשלה. חששתי מאוד מכך שהשנאה שהפגינו בימין כלפי בנט ושקד תדחוק אותם לזרועות השמאל כי הם יבינו שאין להם לאן לחזור, ואז, גם המעט ימין שיש בממשלה הרעועה ייהפך לשמאל. חיכיתי בסבלנות לראות מה יצא.

אז אחרי שורה של אמירות ומעשים שבהם אני נחרדת לראות עד כמה מתרחקים שקד ובנט ממי שהיו, באה מילה אחת והכריעה מבחינתי את הכף: "ווסט-בנק". לא הפיגועים האחרונים שכמותם ראינו לא מעט בימי שלטונו של ביבי, לא השר לבטחון פנים שישן בעמידה כמו קודמו אוחנה במשמרת של ביבי כשערביי ישראל הציתו פוגרומים, לא זה. הבעיה האמתית שלי איתו, היא שגם היתרון העיקרי שהיה לו על ביבי, שזו טרמינולוגיה יהודית-דתית-ציונית ללא שואה וללא נרטיב פלסטיני, גם היתרון הקטן הזה – נעלם.

כאשר נפתלי, הקרוי על שם שבט נפתלי, שדיבר כל כך יפה על עם ישראל וארץ ישראל ותורת ישראל, שהיה מנכ"ל מועצת יהודה שומרון ועזה, מחליף את המילים ג'ודאה אנד סמריה, יהודה ושומרון, השמות התנ"כיים של חבלי ארץ אלו, השמות אשר מדגישים את הקשר שלנו, היהודים, לארץ יהודה ממנה הוגלינו. את כל אלו הוא מחליף בכינוי הערבי לאזור- ווסט בנק! ובעברית, גדה מערבית –  הגדה המערבית של נהר הירדן, כביכול חלק ממדינת ירדן שנלקח ממנה. של מי אתה דובר? של הBDS? של השמאל? לגמרי שכחת מאיפה באת? 

אני אמשיך לעודד כל מעשה ימני שלהם, כמו שאני רוצה לעודד כל מעשה נכון מצד כל פוליטיקאי שהוא. אבל כפרסונות, הם נכנסו באופן סופי לרשימה המכוערת של מנהיגי ימין שהכזיבו. שמעדיפים לשמוע את דעותיהם של כותבי עיתון הארץ מאשר את דעת בוחריהם.

ובינתיים, בשמאל ממנים פקידות עוינת ונותנים לה כוח אינסופי על כל פרט במדינה. זה כל כך מייאש, לשמאל יש מנהיגים שאשכרה מיישמים בכל המרץ את האידאולוגיה שלהם, בלי לראות בעיניים בכלל. בחמש דקות שניסנקורן היה שר משפטים הוא מינה המוני שופטים בלי בקרה בכלל. למה לנו אין בולדוזרים כאלו שפשוט יעשו את מה ששלחנו אותם לעשות? דיבורים כמו חול על D9 על הבג"ץ, ובסוף הם כולם מתיישרים ונכנעים לשמאל. פשוט נמאס לי מהם, מכולם.

https://tovnews.co.il/%d7%96%d7%9c%d7%a0%d7%a1%d7%a7%d7%99-%d7%90%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a0%d7%a8%d7%a6%d7%97%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%91%d7%99-%d7%99%d7%90%d7%a8-%d7%96%d7%95%d7%a2%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%9c%d7%99/

אולי, אולי יום אחד בעוד חמישים שנה, יהיה כאן שלטון ימין אמיתי. כזה שמנסח חוקים בכל תחום ולא משאיר לרשות השופטת ואקום להיכנס אליו. כזה שאם הרשות השופטת נכנסת לתחומו, הוא שם עליה קצוץ. כזה שיוזם סיפוח ולא מחכה לגינוי שיגיע בין כה. כזה שנלחם בטרור בלי לחכות ל"טעינת מצברי הלגיטימציה" בדם יהודי. כזה שמחיל ריבונות בהר הבית כולל מגנומטרים כשצריך, ועבודת שיטור ונתינת שירותי רווחה ובריאות בכל מקום בארץ הקטנה שלנו, ברהט ובלוד וביפו באותה מידה כמו ברמת השרון. כזה שבו צה"ל מנהל מדיניות עצמאית עם קבלת החלטות בידי הרמטכ"ל ולא מקבל הכתבות מבג"ץ, לא על חמץ בפסח ובטח לא על הריסת בתי מחבלים. כזה שמתייחס לטרור כאל לוחמה ולא דין פלילי. כזה שבו ההורג מחבל מקבל מדליה מיידית ולא נחקר בחקירה פלילית. כזה שבו כספי המיסים לא מממנים תאגיד שמאלני או גל"צ. כזה שבו ועדי עובדים המקימים מצור על נמלי ישראל נשלחים הביתה ומפוטרים כי הממשלה תאסור על שביתה בתחומים חיוניים. כזה שמכריח את הבג"ץ להגביל את זכות העמידה ולגלגל מכל המדרגות את כל עתירות הארגונים הממומנים על ידי ממשלות זרות. כזה שבו משרד הביטחון עובד בשביל האזרחים ולא עבור אצולת הפיקוד הגבוה השוחה בכספי הפנסיה האינסופיים. הרשימה ארוכה, הבנתם את הרעיון. אנחנו רחוקים מזה גם אם מחר בבוקר יקרה נס וביבי יחזור לשלטון. 

ואם פתחתי בסטיקרים מהניינטיז על ממשלת נתניהו הראשונה, אסיים בסטיקר המתאים לכל הממשלות שהיו מאז: שום ממשלה לא תושיענו רק משיח צדקנו.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ילנה
ילנה
2 שנים לפני

להצדיק את הונאה מזעזעת של הבוחרים…כל כך הרבה עיוורון אינפנטילי בכתבה אחת

יוסף
יוסף
11 חודשים לפני

איך לא יתכופפו שבן גוריון שם את אבני היסוד במניעת חוקה מסודרת הגדרות מדוייקות וביסס את השתלטות המפלגה על המדינה ממפעלים שהבעלים היו ועד העובדים וההסתדרות שדאגה לשמר כוכה מכל מקום

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום