חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"או שתעצרו אותו או שתעזבו אותו"

ההתנכלות לפעיל ההתיישבות אלישע ירד לא מפסיקה. נוסף על צו ההרחקה מיו"ש שקיבל, נאסר עליו גם לפנות אל הרב שלו

שתפו :

לצד הרחקה מיו"ש לחצי שנה – נאסר על איש ההתיישבות ופעיל הימין אלישע ירד ליצור קשר עם הרב מנחם בן שחר. ירד משמש כדובר של המחאה נגד הטרור ביו"ש והרב בן שחר הוא אחד מהגורמים הבולטים בה.

 

הרב בן שחר: "ניסיון למגר באמצעים דיקטטוריים וחסרי תקדים את המחאה".

"הנקמנות של המחלקה היהודית בשב"כ ואלוף פיקוד המרכז על קריסת התיק שהמציאו וניפחו – שוברת שיאים חדשים. מי שהחליטו על הוצאת הצו הדרקוני חשבו שבכך יביאו להפסקת הפעילות שלי בהתיישבות ובתקשורת, אך צר לי לבשר להם: זה לא יקרה", כך הגיב ירד עצמו על הצו החתום ע"י אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס.

מארגון ׳חוננו׳ נמסר: ״ההתנהלות הלוחמנית והמוטרפת של רשויות המדינה נגד אלישע ירד במהלך החקירה הפלילית נגדו ממשיכה כעת ברדיפה מרושעת של צו הגבלה מינהלי דרקוני – כאומרים, בית המשפט עובד מול ראיות. הוא אינו מתאים לנו. נמשיך ונעמוד לימינו של אלישע ירד ושל כל מי שחווה את הרדיפות הללו ונמצה את כלל ההליכים המשפטיים העומדים לרשותנו על מנת להוציא את הצדק הפשוט והבהיר הזה לאור״.

 

תגובה מעניינת ומפתיעה פרסם ערן ניסן, פעיל שמאל ידוע מארגון "מחזקים":

"מעצרים מנהליים הם פרקטיקה אנטי דמוקרטית שפוגעת בזכויות אדם ואזרח. יש תיעוד של אלישע ירד פולש לשטח פרטי פלסטיני וגונב רכוש. או שתעצרו תאשימו ותשפטו אותו על בסיס ראיות בהליך הוגן או שתעזבו אותו ואת אלפי הפלסטינים לאורך השנים שסבלו מהפרקטיקה הפסולה של מעצרים מנהליים. די לכיבוש".

 

ראיון שנערך עם אלישע ירד אודות כל מה שהוא עובר בתקופה האחרונה:

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
7 חודשים לפני

חחחח הפעיל שמאל הזה חושב שאם הוא יצא נגד המעצרים המנהליים (שסביר להניח שהוא מתנגד להם בגלל שמשתמשים בהם נגד המחבלים הפלסטינים שהוא כל כך אוהב), אז לא נשים לב לשקרים שהוא מפרסם? פולש לשטח פלסטיני וגונב רכוש? חחחחחח הוא הלך לרעות את הצאן שלו, ועדר של מחבלים פלסטינים ניסה לבצע בו וביחיאל אינדור לינץ׳ למוות. די לכיבוש? ישראל לא כובשת. לא יכול להיות שישראל כובשת שטח ששייך לה לפי זכות אבות, מכוח ההיסטוריה של העם היהודי על הארץ. אם כבר, אז מדובר בכיבוש פלסטיני – רק שבמקום כיבוש by the book, הם קיבלו שטחים במתנה אחרי שהסכמי אסון אוסלו ייבאו אותם חזרה לפה מתוניסיה, עד שהצליחו להיפטר מהם כמה עשורים קודם לכן.

גיל ט
גיל ט
7 חודשים לפני

צריך לבטל אל חמולת השופטים בישראל. הם מגינים על רוצחת קניבלית בגלל שהיא סייענית שב"כ.
https://www.docdroid.net/sMv1KDN/document

חיות רוצחת.jpg

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום