חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״באנו לראות נשים יפות״

בזמן שבשמאל יוצאים נגד "הפרדה מגדרית", הם רומסים ערכים אשר לכאורה דגלו בהם עד כה ומגיעים עד לכדי הטרדה

שתפו :

שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

ביום ראשון עלתה לשידור ברדיו "גלי ישראל" שמרית (שם בדוי), אזרחית חרדית שנכחה בהקרנת סרט לנשים בלבד שפוצץ על ידי מספר אזרחים חילונים בשכונת קרית מנחם בירושליםהדברים שסיפרה לצמד המגישים נועם פתחי ויותם זמרי היו פשוט מקוממים.

 

 

״מישהי החליטה שלא מתאים לה שזה אירוע רק לנשים, היא קראה לכמה גברים בשכונה. הם הגיעו ואמרו לנו; ׳באנו לראות את הסרט, באנו לראות נשים יפות׳״.

פתחי: ״בהתרסה כלפיכם״.

שמרית: ״נכון. יש בשכונה אירועים שמתקיימים לציבור הכללי ופעם ב… יש אירועים לנשים חרדיות. מותר לי גם להנות, אני משלמת ארנונה ומיסים כמו כולם. הסברנו להם שהסרט הזה הוא בהשתתפות נשים חרדיות שלא רוצות שגברים יראו אותן, בקשתי מהם לצאת״.

פתחי: ״מה הרגשת?״

שמרית: ״הרגשתי שהם עושים דווקא״.

מי שפרסמה את המקרה היא הכתבת של "הארץ", יעל פרידסון: "כמה הבהרות בעקבות הקרנת סרט לנשים במנהל קהילתי גנים: בדומה לתפילה ביום כיפור בדיזנגוף, קל לבודד אירוע אחד ולהגיד מה אכפת לכם, איפה הסובלנות ולייצר אותו כאלימות. גברים באו לסרט. התיישבו. בפועל זה יצר שיחות מאוד מעניינות בין הצדדים. אז כמו שלא מדובר באירוע תמים של ראש יהודי, ‏אלא חלק מפעילות הדתה עניפה, ככה לא מדובר באירוע חד פעמי.  מה שהתחיל לפני כמה שנים כהפרדה באירועי דת, הפך לדרישה לשירותי תרבות נפרדים כסטנדרט חרדי. כל חג וכל חופש יש יותר ויותר אירועים בהפרדה". 

המסקנה שלה לאחר דברים אלה: "1. שחררו אותנו מההטפה על הבחירה של הנשים החרדיות. 2. יש מספיק פעילויות נפרדות בשכונות חרדיות, אין צורך להכניס אותן לשכונות לא חרדיות. 3. המאבק הזה הוא לא עבור נשים חרדיות, הן מוזמנות לפעול כראות עיניהן. אנחנו נאבקות כדי לשמור על הזכויות *שלנו* מועדים לשמחה!"

לקראת שעות הערב כתבת "הארץ" נשברה?!

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
7 חודשים לפני

השמאל הרדיקלי, בהובלת העיתון לאנשים שלא מסוגלים לחשוב לבד, החליט לפצוח במלחמה לא רק נגד הדת היהודית – בצורה שלא הייתה מביישת את גדולי האנטישמים בעולם – אלא פשוט מאוד נגד נשים. נשים שלא חיות לפי סטנדרט החיים שלהם – כחילונים וליברלים-בשם עצמם – אלא לפי הדת היהודית, שנשים וגברים כאחד חיים לפיהם כבר אלפי שנים. ואחר כך הם עוד מעזים לבלבל במוח שהם פמיניסטים ופמיניסטיות ותומכים בזכויות לנשים. כי מבחינתם, כל עוד הנשים לא מתנהלות לפי הסטנדרט שלהם, לא מגיעות להן זכויות. אה, ואירועים לנשים חילוניות בלבד זה בסדר מבחינתם. זו לא כפייה חילונית חלילה; ולא אפליה על רקע מגדרי; וחלילה לא מיזוגניות, מעצם הצורך באירוע נפרד לנשים. רק כשזה נשים דתיות וחרדיות. צביעות וסנדרטים כפולים – קווים לדמותם.
רק לשם הבהרה – לנשים באשר הן נשים – כולן, בלי יוצאים מן הכלל – מגיע שיהיו להן אירועים בנפרד מגברים. אין פה שום אפליה, כפייה או מיזוגניות. רק מספיק עם הצביעות. אם מותר לנשים חילוניות, מותר גם לנשים דתיות וחרדיות.
אה וכמובן, שאף אחד לא ידבר על זה שמה שאותם גברים שמאלנים גועליים ומיזוגים אמרו (״באנו לראות נשים יפות״) הוא למעשה הטרדה מינית לכל דבר ועניין – או לכל הפחות יכול להתפרש ככה. אבל כשזה בא מהשמאל, אז זה עובר חלק בתשקורת התבהלה, תרעלה ותעמולה האנטישמית.

Last edited 7 חודשים לפני by Subs
משה
משה
6 חודשים לפני

פעם ראשונה שאני נכנס לאתר הזה ואני נדהם כמה כתבות מכילות דברי שטנה נגד אנשי השמאל. כמה הכללות שליליות. כמה השחרה של ציבור שלם. הטבח בדרום היה צלצול השכמה נוראי להפסיק את הפילוג. כוחינו באחדותינו!

בנצי
בנצי
6 חודשים לפני

עד מתי הטפשות הזו תרוקן מכם זהות יהודית וערכים שאיבדתם מעצמכם מילדכם ממה שאתם נותרתם עם שנאה עצמית הזויה ואבודה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום