חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה החילונים נרתעים כל כך מהיהדות?

צביקה טרוסט, מנכ"ל ובעלים של "טרוסט אסטרטגיה", מסביר כיצד נכון להנגיש את היהדות וקורא לארגונים איתם הוא עובד: "תפסיקו לשווק, תספרו את הסיפור החינוכי שלכם!"

שתפו :

אחד הסקנדלים מהזמן האחרון היה נקיטת עמדה פוליטית בגימנסיה "הרצליה". אליה נוספים קולות שחוששים מהדתה בתוך בתי ספר ותקריות באשר לדוכני הנחת תפילין ליד מוסדות חינוכיים.

צביקה טרוסט, מנכ"ל ובעלים של "טרוסט אסטרטגיה", חושף כי הוא עצמו חזר בתשובה וראה בעבר את היהדות כחשוכה ופרימיטיבית, "למרות ההשכלה המתקדמת שלי, לא היה לי את בסיס הידע כדי להבין מה יש ביהדות". הוא מדגיש שחלק מהפתרון לבעיה הוא הנגשה והיכולת לספר את הסיפור העמוק של היהדות.

 

זאב דגני, מנהל הגימנסיה הרצליה בת"א | Photo by Avshalom Sassoni/Flash90

 

ב"טרוסט אסטרטגיה" עובדים עם מנהיגי קהילה, בתי ספר וארגונים, ומלמדים אותם כיצד לייצר את ההפרדה והאיזון הנכונים: "המפתח לזה הוא הלכידות הפנימית והיכולת לספר את הסיפור החינוכי של הארגון – זה השיווק הכי טוב שיש".

על הניסיון של השר איתמר בן-גביר לקיים תפילת ערבית בכיכר דיזנגוף כמחאה על אירועי יום כיפור, הוא אומר: "אני חושב שזו טעות, לא צריך לעשות דברים ראש בראש, אלא בנועם ובשיח".

איך היה נכון למנף את המחאות ביום כיפור להסברה ימנית?

טרוסט מציע שכל אברך ולומד תורה יאמץ לוחם, יפגש עמו ויקדיש את הלימוד להצלחתו, "ברגע שיווצרו חיבורים כאלה, גם מהצד החילוני יפתח הלב".

עוד מספר טרוסט על ספרו "מיתוג עם כנפי רוח" שעוסק בתובנות על פרשת השבוע בראיה ניהולית-שיווקית אסטרטגית, ומסביר: "החזון שלי הוא להראות את הצדדים האקטואליים והחיוביים של היהדות".

צפו בראיון המלא

לפרטים נוספים:
https://bit.ly/TrostT

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
*+*
*+*
7 חודשים לפני

הסמ00ל הפריע לתפילה ביום כיפור? הימין יפריע לתהלוכות הלהט"ב.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני
הגב ל  *+*

היהודים המשכילים אמרו לא תודה להדרה של שונא מזרחים ומיעוטים אחרים. זה לא כל כך מסובך.
בטח תרמת לו כסף. טיפש.

אפרת
אפרת
7 חודשים לפני

רעיון ניפלא,זה מצב שיוביל אחדות בסופו של דבר.
מישהו כתב כאן שהשמאל יפריע לתפילת יום כיפור והימין ללהטבים, ברגע שניהיה עסוקים בעצמינו באחדותינו,שום דבר אחר ממילא לא יתחזק, כי כל מה שלא אחדות לא יקבל תשומת לב אז בפעם הבאה יראו שלא שווה להם לעשות נגד.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני
הגב ל  אפרת

אלו שמכנים עצמם ימין מפריעים לנשים. פיטרו את כל המנכ"ליות במשרדי הממשלה. נשארו אפס. אח"כ מינו אחת מתפקדת ליכוד להסברה (שכבר פוטרה) ועוד אחת לקידום נשים… אחרי שפיטרו את כולן. אם הייתה פעולה יותר צינית — אולי היו כבר מבצעים גם אותה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום