חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טייס הקרב ל״אחים לנשק״: ״נפגש בבית המשפט – אני מוכן״

ארגון "אחים לנשק" שלח מכתב התראה לפני תביעה לשי קלך טייס הקרב לשעבר, האיש מאחורי קמפיין "נשק לא מכוונים על אחים"

שתפו :

שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

"שי קלך חוגג ומתפרסם דרך הפצת שקרים והסתה על חשבונם של לוחמות ולוחמים מלח הארץ, אוהבי צה"ל והמדינה. שי, צר לנו להודיע: הקרקס נגמר. בית המשפט זה לא טוויטר ועל הסתה משלמים", כך כתב ארגון ״אחים לנשק״ לטייס הקרב לשעבר, מראשי המאבק בסרבנות, יו״ר נצח ישראל״ שי קלך.
כל זאת על רקע מאבקו החדש באמצעות קמפיין שלטי חוצות בהם תצלום של שלושה מארגון "אחים לנשק" שהשצתפו בתכנית התחקירים האמריקאית "60 דקות".

בתכנית אמרה טייסת הקרב לשעבר, שירה אטינג: "אם אתה רוצה שטייסים יהיו מסוגלים לטוס ולירות פצצות וטילים לעבר בתים בידיעה שהם יכולים להרוג ילדים – חייב להיות להם אמון מלא באנשים שמקבלים את ההחלטות הללו".

 

קלך השיב להם בפשטות ונחרצות: "עם ישראל לא יסלח לכם על הוצאות הדיבה על חיל האוויר וצה"ל בעולם. חכו לקמפיין המרפסות נגד הארגון הבזוי שלכם כדי שתראו מה העם חושב עליכם, ובנוסף, תהיה תגובה משפטית נגד ההסתה שלכם. אתם תשלמו על הנזק הבינלאומי שיצרתם.
סיימנו לפחד מאיומי הסרק של המיליציה המתנשאת. ניפגש בבית המשפט. אני מוכן".

שירה אטינג הצטרפה לאיום של ארגונה וכתבה: "הימים בהם שיחקתם מול מגרש ריק נגמרו. להפצה של שקרים והסתה יש מחיר. נפגש בבית המשפט".

במכתב עצמו נכתב שמטרתו של קלך היא "להשיא רווחים על בסיס שימוש בדמויותיהם של מרשי ובאופן מעוות ומסית". כל זה נעשה לדבריהם "תוך יצירת רושם כוזב, שקרי ומסית על פעילותה".

בקשתם היא ״להסיר את הפרסומים השקריים והמסיתים מכל מקום שבו פורסמו על ידך או על ידי מי מטעמך״, בנוסף לכך התנצלות ואף "פיצוי כספי בסך 250,000 ש"ח – סכום המוצע כעת לפנים משורת הדין וזאת על מנת לחסוך בהליכים משפטיים מיותרים".

השר למורשת, עמיחי אליהו: "התנזים מקפלן מאיימים על טייס קרב שעומד מול מתקפת ההסברה שהם עשו נגד מדינת ישראל. לדעתי כבר לא נשאר אדם שפוי אחד שמאמין להם כשהם צועקים דמוקרטיה, או מדברים על שוויון וחופש. מי שעדין מקשיב להם עושה את זה כי הוא לא מוכן לשלם את המחיר שהם גובים מאיתנו. הציבור בישראל לא אוהב את הבריונות הזו. היא הצליחה לשכנע רק לזמן קצר, אבל ב"ה הציבור מתעורר".

ארגון "תורת לחימה" בתגובה למכתב לפני תביעה: "הארגון האנרכיסטי 'אחים לנשק' מסית נגד צה"ל בעולם ובוכה שמסיתים נגדו.אי אפשר להמציא את הטירלול הזה. שי, כל עם ישראל מאחוריך".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יצחק
יצחק
7 חודשים לפני

כשהמשפט יתחיל נפתח בקמפיין לגיוס כספים על מנת לממן את המשפט. נראה לאנרכיסטים ששי קלך לא לבד

חתול צפוני
חתול צפוני
7 חודשים לפני
הגב ל  יצחק

הבעיה זה השופטים…..

Subs
Subs
7 חודשים לפני

שי קלך, עם ישראל איתך. אל תפחד מחבורה של אנרכיסטים, ששמו לעצמם למטרה גם לשרוף את המדינה על כל יושביה, וגם על הדרך, לסתום לכל מי שלא סר למרותם את הפה. אין להם קייס, בטח לא עם כל ההסתה והוצאת דיבתה של הארץ בעולם כאחרוני פעילי הבי די אס האנטישמיים.

אלה רובינשטיין
אלה רובינשטיין
7 חודשים לפני

אנחנו עמכם על מלא. בהרגשה, בהבנה. לא היינו אמורים להגיע למצב כזה של טישתוש עיקרונות, נורמות יסודיות, איבוד אשתונות שמוביאות להרס של מדינה. נשמח לשתף הפעולה ולעזור.

בנצי
בנצי
7 חודשים לפני

היו הייתם לוחמות ולוחמים מלח הארץ – וזריתם את מלחיכם על פצעי החברה שאתם פצעתם בהתנהגות סרבנית נבזית ושפלה ומאוסה.
אתם אחים לנזק הלאומי ולפשע ולגמרי לא "אוהבי צה"ל והמדינה". אינכם אלא קשקשנים מסוכנים אוהבי עצמכם בערכים שנסקו לתהום.
עם ישראל מאס בכם ללא תקנה

חתול צפוני
חתול צפוני
7 חודשים לפני

חברים, הבעיה זה השופטים שלפי הסבירות שלהם זה נמדד!! עצוב אבל זה קרב אבוד מראש.

Integrity
Integrity
7 חודשים לפני

שי קלך היקר והאמיץ. דע לך שרבים רבים מאחוריך. שיתבעו. הם גם יפסידו וגם ישלמו פיצויים. רק כך הם יבינו שהארץ הזאת שייכת לכולנו, ועל הסתות ושקרים משלמים מחירים כבדים. חג שמח.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום