חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם נשמין בפסח הזה?

פסח, כידוע, זה חג עם הרבה הזדמנויות לחרוג מהרגלי האכילה ולהעלות במשקל. שוחחנו עם מעיין דיין, דיאטנית קלינית וקואצ'רית, כדי לצמצם את הנזק ואפילו ליהנות ממה שהחג מציע

שתפו :

"בפסח אין לאן לברוח" אומרת מעיין דיין, "אבל מסתבר שיש דרכים לשמור. זה מתחיל בהכנה מקדימה- כבר מהמוצרים שרוכשים לפסח צריך לתכנן ולהבין מה נכין בחג- בליל הסדר, בחול המועד, בגדול ועם הרבה אופציות. אז אם אנחנו רגילים עד עכשיו למצה, שוקולד וצ'יפס – שזה בסדר ואפשר לשלב, אנחנו לא צריכים להיות רק שם".

 

דיין מסבירה כי חשוב לפתוח את הראש ולהיות במקומות שלא התרגלנו להיות בהם "למשל – לחם טחינה ובמקום ממרח טחינה שמים ממרח שקדים. בטטה, קינואה, כל אחד והקפדותיו. צריך לזכור שבפסח אחד המכשולים זה כאבי הבטן והעיצוריות- במצות אין הרבה סיבים תזונתיים ובוודאי שלא נוזלים. זה נכנס לגוף ותוקע- חייבים לגבות את המצות בהרבה מים ולהוסיף קטניות, בטטה, סיבים תזונתיים".

דיין ממליצה לשלב ירקות טריים , מבושלים, מוקפצים ומרקים כמו בכל השנה ואפילו יותר, כמו גם להקפיד לשתות כמה שיותר מים. בראיון המיוחד לקראת החג, היא מעניקה עוד המלצות חשובות שיעזרו לצלוח את פסח ללא עלייה במשקל.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום