חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמיכה בטרור? ראש עיריית אום אל-פחם בהודעת תנחומים למשפחות המחבלים

עיריית אום אל-פחם פרסמה הודעת תנחומים למשפחות המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה, על ההודעה חתום ראש העירייה: "משתתפים בצערכם ושולחים תנחומים כנים מעומק הלב, שאללה ירחם עליהם".

תגיות

שתפו :

ראש עיריית אום אל-פחם סמיר סובחי מחאמיד פרסם פוסט השתתפות בצערן של משפחות המחבלים בני עירו שביצעו את הפיגוע הרצחני בעיר חדרה במהלכו נרצחו שני חיילי מג"ב. המחבלים, תומכי דאעש, רצחו שני לוחמי מג"ב, למרה המזל לוחמי יחידה מובחרת של מג"ב ששהתה באזור חיסלה אותם במהירות וכך נמנע אסון גדול יותר.

דברי הניחומים למשפחות המחבלים התפרסמו בחשבון הפייסבוק הרשמי של עיריית אום אל-פחם, ונכתבו בשם ראש העיר ובשם כל עובדי העירייה ותושבי העיר. ראש העיר כתב בדף הפייסבוק של העירייה: "בשמי ובשם חברי ועובדי עיריית אום אל-פחם ואנשי העיר, אנו שולחים את תנחומינו הכנים ותנחומינו מכל הלב לאחינו במשפחת בשיר, על פטירתם של המנוחים: איימן אחמד בשיר אגבאריה ואיברהים חסן בשיר אגבאריה". הוא חתם: "יהי רצון שאלוהים ירחם עליהם ויסלח להם ויעורר במשפחותיהם סבלנות ונחמה. אנו שייכים לאללה ואליו נחזור".

הפוסט הוסר רק לאחר שעלתה דרישה ממשרד הפנים להסירו. ממשרד הפנים נמסר: "לא יעלה על הדעת שעירייה במדינה ישראל תנחם משפחות של מחבלים". מטעמה של שרת הפנים איילת שקד נמסר: "לא יעלה על הדעת שעירייה במדינת ישראל תנחם משפחות של מחבלים. זה פוסט חמור ומביש וטוב שהוא נמחק. שרת הפנים תמשיך לגלות אפס סובלנות לתמיכה בטרור ברשתות החברתיות ובכלל".

https://tovnews.co.il/%d7%a1%d7%98%d7%95%d7%93%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%aa%d7%95%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%9d/

ראש העיריית סובחי טוען: "הפוסט עלה לדף הפייסבוק ללא אישורי ולא על דעתי – מתנערים מהפרסום". יחד עם זאת, הפוסט עלה בדף הרשמי של העירייה והיה חתום בשמו של ראש העיר. ‏עיריית אום אל פחם מסבירה את הצעד המקומם: ״טעות של משרד יחסי ציבור והדוברות בעירייה, חשבנו שזה נכון להוציא הודעת תנחומים כמו כל האנשים הנפטרים באום אל-פחם, אולם ראש העיר ישר הוציא צו למחוק את זה״.

ח"כ בן גביר הגיב למכתב התנחומים של העירייה: "לראות ולא להאמין! ראש עיריית אום אל פאחם, הוציא הודעת תנחומים לשני המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה. פניתי ליועמ"ש שיורה למשטרת ישראל לחקור את ראש העיר בחשד לתמיכה בטרור ופונה לאיילת שקד בדרישה לפתוח בהליך הדחה".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום