חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בועז העצני: "הרשות הפלסטינית והחמאס הם אותם נאצים בדיוק"

איש ההתיישבות והפובליציסט בועז העצני מסביר למה טבח כמו בשמחת תורה יכול לקרות בגבול מול עזה אבל לא ביהודה ושומרון

שתפו :

מאז האירועים המזוויעים בשמחת תורה והכשלון המודיעני לחזות את התהליכים ברצועת עזה, חוזרים ואומרים בכלי התקשורת כי "כולם טעו" בהערכת כוונותיהם של אנשי חמאס.

הפובליציסט ואיש ההתיישבות בועז העצני דוחה את האמירה: "לא כולנו טעינו. ב-15 השנים האחרונות תקפנו את המדיניות הזו וזה כולל גם אנשים ממה שנקרא הימין. הייתה פה מדינה מטורפת שנתנה חשמל ומים למי שיורה עליה, כשהוא יורה עליה".

העצני מדגיש כי אנחנו עדיין שבויים בקונספציה אם אנחנו חושבים שהרשות הפלסטינית שונה מהחמאס: "החמאס זה לא איזה חייזרים שהגיעו והשתלטו על הערבים של עזה. זה בדיוק כמו הערבים ביו"ש, הם אותם נאצים בדיוק, אין שום הבדל.

לכו לספרי הלימוד שלהם ותראו את המחבלת דלאל מוגרבי שהייתה מעורבת בפיגוע של כביש החוף והיא גיבורה של הרשות הפלסטינית: טורנירים על שמה, רחובות על שמה, בתי ספר על שמה. היא המופת של אלה שלא מדברים עליהם מילה רעה שזו הרשות הפלסטינית".

העצני מסביר למה אירוע כזה יכול היה לקרות בגבול עם עזה ולא ביהודה ושומרון שם יש התיישבות יהודית: "ואנחנו מסכימים עם זה ונותנים להם תעודות VIP, וכסף ומעמד. הם נאצים בדיוק כמו החמאס. אלה יש להם אידאולוגיה דתית ואלה יש להם אידאולוגיה לאומית והיינו צריכים לחסל אותם. במקום זה הכניסו אותם לארץ. מה קרה שההתקפה הגיעה מעזה ולא מיו"ש? כי ביו"ש יש התיישבות יהודית שמכריחה את צה"ל להיות בשטח ולהגן עליה. ולכן מחבלים לא הגיעו לכפר סבא וראש העין שקרובות לקו הירוק. הם לא מבינים שהסוכה בחווארה מגנה על תל אביב. העזתים הגיעו לאופקים שזה במרחק של 23 ק"מ. ת"א היא 20 ק"מ מהקו הירוק".

מהי הטעות היסודית שאנחנו אולי מתכננים אחרי שהמבצע ייגמר?

מדוע ישראל התרככה אחרי מספר ימים מאז שמחת תורה?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ
TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום