חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באופוזיציה מברכים את עידית סילמן

המערכת הפוליטית קיבלה בהפתעה את הודעה של חברת הכנסת סילמן הבוקר. חברים רבים באופוזיציה בירכו את סילמן על החלטתה הדרמטית

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש 90

המערכת הפוליטית קיבלה בהפתעה את הודעה של חברת הכנסת סילמן הבוקר. חברים רבים באופוזיציה בירכו את סילמן על החלטתה הדרמטית. ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו בירך: "עידית – קיבלת את ההחלטה הנכונה. ברוכה השבה הביתה לימין האמיתי, למחנה הלאומי. כולם מצדיעים לך!".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ מסר: שחר של יום חדש במדינת ישראל. הסוף לממשלה הלא ציונית של בנט והתנועה האיסלמית והרגע שבו אפשר וצריך להחליף אותה בממשלה יהודית, ציונית ולאומית. אני מבקש לברך את ח״כ עידית סילמן על הצעד האמיץ והצודק שעשתה הבוקר ובו הציבה קו אדום בפני הפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ובערכי הציונות הבסיסיים. המחנה הלאומי יקבל את עידית בזרועות פתוחות ובמקום של כבוד השמור למי שהצילו את עם ישראל ומדינת ישראל באחד מרגעי המשבר שלהם. חודש ניסן הוא חודש הגאולה, חודש של חירות ותקווה, הבוקר עידית השיבה את התקווה לאזרחי ישראל. אני קורא לחברים בקואליציה שנבחרו בקולות הימין, חזרו הביתה. יחד נבנה ממשלה יהודית, ציונית ולאומית שתעשה המון טוב למדינת ישראל.

https://tovnews.co.il/%d7%a8%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%aa-%d7%90%d7%93%d7%9e%d7%94-%d7%a4%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%99%d7%aa-%d7%99%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%a7%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%99/

גם יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התייחס לפרישתה של סילמן, איך הדאיג את חברי בלוק הימין ורמז שצריך להקים ממשלה שלא בהכרח תחת נתניהו: "העבירו עלי לא מעט ביקורת על השיתוף פעולה הפרלמנטרי עם ח"כ עידית סילמן ואחרים, היו דברים שעשינו יחד כמו חוק 'איחוד המוקדים' שעבר אצלה בועדה בקריאה ראשונה. בשיחתי איתה השבוע אמרתי לה שעם ישראל גאה בה על המאבק בנושא החמץ ואני שמח שעשתה את הצעד הזה. משיחותיי ומהכרותי היא לא האחרונה. מנגד, האופוזיציה גם צריכה לעשות חשבון נפש מי הכי ראוי ומי יש לו הכי הרבה סיכוי להרכיב ממשלה במיידי ללא צורך בהליכה לבחירות".

ח"כ ד"ר שלמה קרעי נתן פרשנות משלו לפרישתה של סילמן: "בנימין נתניהו = 683. הייתה חסרה רק אצבע אחת כדי שממשלת ההונאה האנטי יהודית והאנטי ציונית תיפול…ואז הגיעה עידית סילמן = 684…מברך אותה על האומץ ועל הגאווה היהודית, והיא זקוקה להרבה אומץ מול הטינופת שתישפך עליה משמאל בקרוב. באיחור קל, אבל הבינה ש"לעת כזאת הגעת למלכות".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום