חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד דניאל חקלאי המייצג משפחות חטופים: "יש סולידריות ישראלית עמוקה"

במטה משפחות החטופים והנעדרים פועלים במרץ גם בהיבט המשפטי. עו"ד דניאל חקלאי, המייצג בני משפחה מקיבוץ נירים, מספר על המאבק. מה הוא חושב על מהלכיה על קטאר בנושא?

תגיות

שתפו :

במטה משפחות החטופים והנעדרים ישנם לא מעט עורכי דין בכירים שמסייעים במרץ בשדה המשפטי. חלקם עוסקים בהיבט המשפט הבינלאומי ולשם כך מרכזים את מאמציהם בפניה למרצים בכירים למשפטים ברחבי העולם.

צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90

בקרב רבים מבני המשפחות עלתה בתחילת המלחמה התחושה שאין גורם מדיני המטפל בנושא. עו"ד חקלאי מספר כי התחושה טרם התפוגגה. כמו כן, הוא מדגיש כי מטה המשפחות שקם הוא אינו דבר טבעי, "נוצר משבר אמון עמוק בין אזרחים לבין המדינה".

עוד הוא מתייחס למאמצים הבינלאומיים לשחרור החטופים. בהקשר זה הוא מציין לטובה את מהלכיה של קטאר בעניין ומתאר כי ארה"ב וצרפת מפעילות גם הן לחץ מדיני ודיפלומטי לשחרור אזרחיהן מקרב החטופים. ההתגייסות הבינלאומית נובעת, לדבריו, מהעובדה שמדינות המערב שותפות לתפיסת עולם הומניסטית ליברל-דמוקרטית ומרגישות מחויבות להגן אחת על השנייה, במיוחד לנוכח פשעי חמאס שבשל מימדיהם נחשבים לפשע נגד האנושות.

עו"ד חקלאי מבהיר כי למרות ניסיונות האויב להשתמש בלוחמה פסיכולוגית באמצעות סלקציה בין חטופים בעלי אזרחות זרה לאחרים, בין המשפחות כולן יש סולידריות עמוקה.

לסיום, מספר עו"ד חקלאי על מספר מקרים מרגשים שחווה עם המשפחות, שמעידים על חוסן ואנושיות בלתי רגילים.

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום