חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אני מציע שתתמקדו בלקרוא לסדר שופטים שמגלים אמפתיה לתומכי טרור"

בתקופה האחרונה נשמעים קולות רבים נגד פסיקות של בתי המשפט בישראל שמחלישות את מערכת הביטחון. לאור הטענות פורסמה הודעה רשמית של דוברות בתי המשפט. מי השר שהגיב להודעה?

שתפו :

אבשלום שושני, פלאש 90

זו לשון הודעת דוברות בתי המשפט:

"בימים האחרונים פורסמו התבטאויות פוגעניות כנגד שופטים בשל ביצוע מלאכתם. הרשות השופטת רואה בחומרה התבטאויות אלה. הדברים מקבלים משנה תוקף שעה שהתבטאויות אלו מושמעות מפי אנשי ציבור בכירים, אשר דווקא בעיתות אלה מצופה היה שיפעלו למיתון השיח. שופטי ישראל פוסקים בהתאם לדין, לנסיבות המקרה וחומר הראיות המונח לפניהם וימשיכו לעשות מלאכתם נאמנה, ללא מורא וללא משוא פנים, בעיתות חירום כמו גם בימי שגרה".

מי שהגיב להודעה היה השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "אני מציע שתתמקדו בלקרוא לסדר שופטים שמגלים אמפתיה לתומכי טרור במקום לנסות לחנך נבחרי ציבור".

 

 

בערוץ TOV נשמעה ביקורת לא פעם לגבי התנהלות בתי המשפט בזמן מלחמה.

לפני כשבוע, עו"ד זהבה גור אמרה בראיון בצורה ברורה: "בג"צ מנע מצה"ל לחסל מחבלים". קדמו לה דברים שאמרה גם עו"ד יסכה בינה: "מדינת ישראל לא תקריב יותר את בניה ואת חייליה תמורת מוסר עמום והזוי שגם לא מתבקש בכלל על פי הדין הבינלאומי. אף אחד לא מצפה שנאכיל את אויבינו, אין לזה אח ורע, הבעייתיות נוצרה כשבג"ץ פירש את הדין הבינלאומי כפי שאף בית משפט אחר לא פירש".

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
גיל ט
6 חודשים לפני

https://www.docdroid.net/SmwbQZR/9102023-pdf
אלוהים מעניש את המדינה על הגנה על קניבלית.
ואם המדינה לא תטפל בה העונש יעלה.

משה
משה
6 חודשים לפני

הימין בראשות ביבי וחבר מרעיו, עשו טעות אחת קלה עם המהפיכה המשטרית, שלא שיתפו את כל המפלגות, ורצו אחוזי אמוק לחוקק. זה לא החזרת שטחי גז שעשה לפיד חד צדדית וכד', שיכול להיות שתקין או לא, זה כבר משהו משמעותי ביותר לדמות המדינה. אז סוף מעשה במחשבה תחילה. וברור לכווווולנו שיש צורך בשינוי במע' המשפט. רק שווייה שווייה. ממהרים לאיפשהו? אבל יש שם יותר מדי כאלו עם רגשי נחיתות ואגו ואכלו לי-שתו לי-לקחו לי, שזה לא היה ממש ריאלי. לצער כולנו! בעבר הצבעתי ליכוד בגאווה, היום יש שם כל כך הרבה דמויות מתלהמות ודוחות, שמוציא ת'חשק מהם. אלו לא מנהיגים, אלו קומבינטורים.
ונברך ב"אין שמאלימין". והעיקר שאנחנו מנצחים את האויב חוץ.
(נ"ב, מקווה שזה יפורסם, הרי זה נוגד את רוח האתר).

Last edited 6 חודשים לפני by משה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום