Search
Close this search box.

התגובות במערכת הפוליטית לחיסול המחבל

ראש הממשלה, שר הביטחון והשר לביטחון פנים מברכים את כוחות הביטחון שהצליחו לשים את ידם על המחבל; הבוקר יקיים בנט הערכת מצב ביטחונית

תגיות

שתפו :

המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני

במערכת הפוליטית מברכים על חיסולו של המחבל שביצע פיגוע רצחני אתמול (ה') במרכז תל-אביב.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני מברך את כוחותינו שהצליחו למצוא את המחבל הנמלט, ולחסלו. אנחנו שומרים על דריכות מקסימלית, בתוך תל אביב ובכל הארץ, מחשש לאירועים נוספים או פיגועי חקיינות. עם ישראל כולו כואב את צער משפחות הנרצחים, ומתפלל לבריאות הפצועים. המלחמה שלנו בטרור הרצחני ארוכה וקשה. אנחנו ננצח".

שר הביטחון, בני גנץ: "‏תם ולא נשלם- שמנו את ידינו על המחבל הנתעב. נרחיב את הפעולות שלנו מול גל הטרור בהתקפה, בהגנה ובמודיעין. המחיר שנגבה מהמפגעים ושולחיהם יהיה כבד. אני משתתף בצער משפחות הנרצחים, מאחל החלמה לפצועים ומביע הערכה לכוחות שפעלו וממשיכים לפעול מסביב לשעון. נמשיך לפעול בכל מקום בו יהיה צורך".

https://tovnews.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%99-%d7%aa%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%aa%d7%99-%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95/

גם השר לביטחון פנים, עומר בר-לב התייחס לחיסול המחבל: "פעולה נחושה ומקצועית של משטרת ישראל ולוחמי שב"כ הובילה הבוקר לחיסולו של המחבל שביצע אמש את הפיגוע בתל אביב. כל מי שינסה לפגוע או יפגע באזרחי ישראל – דמו בראשו. אני מודה לכלל כוחות  הביטחון שעסקו במהלך הלילה בחיפוש אחר המחבל, באיתורו ובחיסולו".

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה ח"כ מרב מיכאלי מסרה: "הטרור לא מבדיל בין באר שבע, תל אביב, חדרה או בני ברק. נמשיך להלחם בו באותה נחישות שבה חיסלו כוחות הבטחון שלנו את המחבל שרצח אתמול באכזריות שני צעירים בלב תל אביב. לבי עם משפחות שני הנרצחים, ניחומים גדולים ברגעים קשים אלה. מחזקת את הפצועים ואת גורמי הרפואה שנלחמים על חייהם".

אתמול בשעות הערב הגיע מחבל חמוש באקדח לפאב בתל אביב והתחיל לפתוח באש. המחבל רצח 2 אנשים ששמם טרם הותר לפרסום, ופצע עוד 15 אנשים, מתוכם אחד במצב קריטי. בכל שעות הלילה שוטרים, חיילים וכוחות מיוחדים ביצעו סריקות באזור הפיגוע ובמרכז תל אביב על מנת לאתר את המחבל ולמנוע ממנו לבצע עוד טבח. לפנות בוקר המחבל אותר סמוך למסגד ביפו. המחבל פתח באש לעבר כוחות הביטחון שהצליחו לחסלו ללא נפגעים. המחבל ראאד פתחי חזאם ,בן 28, שוהה בלתי חוקי שנכנס לישראל מג'נין. הפיגוע בתל אביב מגיע על רקע גל פיגועים קשה שלא נראה שנים ברחבי מדינת ישראל במהלכו נרצחו 13 אנשים. הבוקר צפויים ראשי מערכת הביטחון וראש הממשלה בנט לקיים הערכת מצב ביטחונית.

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום