חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוער באולפן! הטייס אל"מ צ'יטה כתב מאמר שגרם לאורנה ישר להגיב במילים חריפות במיוחד

אליעזר (צ'יטה) כהן קורא להחליף את המערכת הפוליטית בישראל ולהפריד דת ממדינה. צפו בוויכוח הסוער בינו לבין מגישת TOV אורנה ישר

שתפו :

אל"מ אליעזר (צ'יטה) כהן, טייס קרב ופוליטיקאי לשעבר, כתב מניפסט בו קרא להקים בישראל מערכת פוליטית חדשה – משטר דמוקרטי נשיאותי שיוכל לקבל החלטות במהירות ויתאים לאופייה הייחודי של מדינת ישראל ולאיומים הקיומיים עליה, "אנחנו מדינה משגשגת באזרחיה וכושלת במנהיגיה".

צילום: אבשלום ששוני, פלאש90

באחד מהסעיפים כותב כהן כי יש להפריד דת ממדינה. "אני מכבד את היהדות וישראל תשאר לנצח מדינתו של העם היהודי", הוא מדגיש בראיון לאורנה ישר, "אבל הדת של בן-גביר וסמוטריץ' היא מסחרה. באף מדינה נאורה הדת אינה מעורבת בפוליטיקה, עליה להשאר בבתי הכנסת".

עוד הוא טוען כי התנהלותם של השרים הנ"ל מוציאה שם רע ליהודים ומעודדת את האנטישמיות, וכן יוצא נגד "תקציבי הענק", כלשונו, שמקבלות המפלגות החרדיות, "גפני וליצמן היו מטחנות כסף".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מאיר
מאיר
6 חודשים לפני

זיקנותו מבישת את בחורתו.
מציע שילך ויישן על האף.

Dan Goldstein
6 חודשים לפני

באיטליה, גרמניה ועוד קיים מס כנסיה
הגרמניה ועוד קיימת מפלגה נוצרית דמוקרטית,

Last edited 6 חודשים לפני by Dan Goldstein
קזימודו
קזימודו
6 חודשים לפני

האמת חשבתי ללכת איתו . מאד חיפשתי איש ימין אמיתי של פעם . ימין לא מתרפס . וכן לא מתבייש לומר ימין שמתכוון גם לסיים לנתנינו את הקריירה הפוליטית. ומדבר בצורה ברורה. אבל מסתבר שהבן אדם קצת מבולבל . ומחפש מדינת כל אזרחיה. ולא מדינה יהודית . בשביל זה יש את מר"צ ויש את ליברמן שעשו על העניין קריירה . ואני לא דתי אבל אני יהודי גאה. וקשה לי להאמין לאדם שמדבר כמותו שהוא ישמור על יהדותה של המדינה כאשר הוא מדבר כמו שמדבר ובכזה להט . בכל מקרה חייבים כבר לסלק את נתניהו מדרכנו . הוא חייב לשלם על רפיסותו ועל מדיניות ההכלה שלו . ועל האסון שקרה ב07.10.23 . הבן אדם מנותק לחלוטין . ולצערי צ'יטה כנראה גם לא בדיוק הימין שאני מחפש . באמת חשבתי לבחור בו. וכעת שוב אין לי מפלגה ימנית מתאימה. אז נשב בבית . ובנט תזהרו גם ממנו הוא כפיל של נתניהו ויילך בדרכו הנלוזה והשקרית.

שלמה
שלמה
6 חודשים לפני

הוא מכבד את הדת
מכבד רבי יהודה הנשיא
לא מוותר על מטר אחד של ארץ ישראל
מוכן לעשות מלחמות השם
בעד קיבוץ גלויות…ועוד מה
…אז אני שואל: מה הבדל בינו לבין בן גביר וסמוטריץ?

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום