חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אליהו יוסיאן: "פוטין מבין את שפת המזרח התיכון – לכן המערב כולו לא מנצח אותו"

החוקר אליהו יוסיאן טוען כי העולם הליברלי לא מסוגל להכריע קרב: "מאז שהדור הישן ירד מהשלטון, ישראל לא ניצחה - אלא רק עברה בין הפסקות אש"

שתפו :

אליהו יוסיאן, חוקר איראן והמזרח התיכון, זוכה פרס בטחון ישראל, מבהיר כי רוסיה מבינה טוב יותר את המזרח התיכון מאשר המערב, וזה כולל את ישראל.

הוא מציין לטובה את הגישה הסובייטית והבלתי מתפשרת של מייסדי מדינת ישראל, שלמרות הכאבים והאפליות שהביאה תפיסתם, הצליחו להקים כאן מדינה.

ויקיפדיה

"הם החזיקו בתפיסה שיש להביס את האויב ולנצח", מבהיר יוסיאן, "אחרי שהם ירדו מהשלטון ואת מקומם החליפו הישראלים הנגועים במחלת המערביזציה – ישראל לא חוותה אף ניצחון, אלא רק מעבר מהפסקת אש אחת לאחרת".

לסיום, הוא מתייחס למלחמה המתחוללת בין רוסיה לאוקראינה, המציגה את אותה הבעיה: "למרות שמאחורי אוקראינה ניצב המערב כולו אשר מטיל סנקציות קשות על רוסיה – עדיין לא הצליחו לכופף אותה, כי הם מדברים בשפה אחרת".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
6 חודשים לפני

צודק . גם במלחמה הזו לא תהיה הכרעה כי המנהיגים בישראל לא מדברים בערבית .

איליה
איליה
6 חודשים לפני

לפני כמה ימים מר' יוסיאן דיבר ברצינות מוחלטת כאנטישמי אחרון ש 'יהודים טובים עם כסף, כאילו אין יהודים שטובים בפיזיקה או ברפואה, או בכל מדע אחר. ועכשיו הוא כבר שיבח את פוטין. האם אקטואליה כבר עובדת לקרמלין?

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום