חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלדד בק: תמכתי בהסכם אוסלו – סוגיית שתי המדינות מתה!

העיתונאי אלדד בק מתאר את הלך הרוח הגרמני כלפי ישראל, וכמי שתמך בהסכמי אוסלו, הוא מבהיר שעל השמאל להתפכח: "ישראל לא תפקיד יותר את בטחונה בידי הרוצים את חיסולה"

שתפו :

במשך שנים התנגדו בישראל לשימוש יומיומי בטרמינולוגיה מהשואה, אך מאז הטבח בשמחת תורה ההשוואה בלתי נמנעת, ויש הטוענים כי חלק ממעשי חמאס גרועים משל הנאצים.

העיתונאי והסופר אלדד בק המתגורר בגרמניה, מתאר כי בקרב חלק נרחב מהציבור הגרמני יש זעזוע מהזוועות שביצע חמאס – ומכאן גם הרצון האובססיבי של החמאס, של הרשות הפלסטינית ושל העולם המוסלמי להתכחש לדברים שנעשו – "כי זה הציג את האסלאם כפי שהוא באמת".

Photo by Tomer Neuberg/Flash90

עם זאת, בק סבור כי משתמשים במינוח "נאצי" בקלות רבה מדי בכל הקשור דווקא לימין באירופה, אשר תומך בישראל. הממסד האירופי, המשתייך לשמאל, לא מעלה על דעתו להשתמש בכך בהקשר למעשי החמאס.

הוא מודאג במיוחד מגורמים בעולם שמתחילים למצוא צידוקים לטבח ולהאשים את ה"כיבוש", ומזהיר: "האנשים האלה הצליחו ב-30 השנים האחרונות ליצור כזו דה-לגיטימציה לנרטיב הציוני-ישראלי, ואם נאפשר להם לפתוח את הפה, מהר מאוד העולם יאשים אותנו".

לסיום, מבהיר בק, שתמך בעבר בהסכמי אוסלו, כי גם השמאל בישראל מוכרח להתפכח, וכי עלינו להבהיר לביידן שסוגיית שתי המדינות מתה: "ישראל לא תפקיד יותר את בטחונה בידי אנשים שרוצים את חיסולה".

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
בנצי
בנצי
5 חודשים לפני

התפכחות מחייבת לבקש סליחה
הסכם אוסלו היא נקודה אחת על פני גישה הרסנית שהמשיכה בגירוש מקטיף ועד למחאות הרחוב בשנה החולפת. הגישה עדין נעוצה במדינה ביחס מפלה ובשנאה ממערכות ועד לתקשורת ההרסנית. למה שהוא ושותפיו חשבו יש מחיר דמים נורא מטרור פיגועים ועד לשמד האחרון.
חובתם לבקש סליחה

האמת
האמת
5 חודשים לפני

יש למחוק את הרעיון הפלסטינאי

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום