חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך תראה מדינת ישראל אחרי המלחמה? לד"ר משה ברנט יש את הפתרון שמזעזע את כולם

ד"ר ברנט תומך בנחרצות בכיבוש רצועת עזה ובשליטה צבאית בה, לגבי השליטה האזרחית יש לו רעיון יוצא דופן במיוחד

שתפו :

Photo by Atia Mohammed/Flash90

עוד הוא טוען שישראל לא כבשה את עזה כל השנים משום שאנחנו לא מוכנים לקבל את העובדה שבתוך המדינה שלנו יחיה ציבור מוסלמי גדול. לדבריו, אין מנוס משליטה ישראלית אזרחית בעזה שתכלול השתלטות על מערכת החינוך ועל המסגדים, "שלא יצייצו שם מילה על יהודים".

אחרי שנטהר את הטרור מהרצועה, ד"ר ברנט מציע שהמטרה הסופית תהיה להפוך את העזתים לישראלים, "כך נראה כיבוש אמיתי". הוא מודע לעובדה שיש כאלה שיתחלחלו למשמע הדברים, אך מצביע על היתרון שבהצעתו: חלקה הגדול בידיים שלנו.

לסיום, מודה ד"ר ברנט שהתכנית אינה מושלמת ועדיין רחוקה מיישום. יש למשל את בעיית האסלאם -"נצטרך לדכא אותה" – אך ד״ר ברנט סבור כי רוב הפלסטינים רוצים להיות חלק מאיתנו, "הם לא יתנתקו מאיתנו מפני שאין להם שום דבר בלעדינו".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
בר כוכבא
בר כוכבא
6 חודשים לפני

אני חושש שדר ברנט הנכבד אינו מכיר באמת את תרבות השבט הפרימיטיבית המזרח תיכונית, כנראה שגם אינו מכיר את המונח ASSABIYAH' ובעיקר, כשהוא חושב כמו ישראלי חילוני הוא משליך על השכנים את רגשותיו ואת צורת מחשבתו ואת מה שהם צריכים לרצות ולשאוף אליו,( אותה טעות תהונית שעשה שמעון פרס)., שלא רק שזרים להם לחלוטין, הם פשוט מתעבים אותו ואותנו בגללן. ובעיקר, הוא אינו מבין את משקלה של הפסיכוזה האיסלמית בתת התרבות שלהם!

אור
אור
6 חודשים לפני

קשקשן. הוא מבייש את הרמה הגבוהה של הערוץ, עדיף לגנוז את קשקושי 'הפסקת הקפה בעבודה' האלה.

Zelma BC
Zelma BC
6 חודשים לפני

הפיתרון המעשי היחיד שכבר עובד: לאפשר ולעודד את הגירת המוסלמים מעזה יהודה ושומרון. עם קצת עזרה ולחץ מצידנו, הם יעזבו מהר

צופה מרחוק
צופה מרחוק
6 חודשים לפני

רעיון האמירויות של ד"ר מרדכי קדר -ישים יותר.

שחר
שחר
6 חודשים לפני

הפיתרון הטוב ביותר הוא להגדיר בעולם את ירדן כמדינה הפלסטינית כמו שהיה צריך להיות בהתחלה, אבל לצערנו ההזדמנות חלפה לה והניסיון של נתניהו ירד לתימיון, ולכן לצערי ד"ר ברנט צודק, והכל מתחיל מהחינוך, ברגע שתשלוט עליהם מגיל קטן על השפה שהם ידברו ועל החינוך שהם יקבלו ישנה את פני החברה הזו, ומכאן 2 בעיות עיקריות שהם זמן שזה אומר הוצאת כספים רבים ובנוסף חיי אדם, אנחנו לצערנו נצטרך לשלם בחיי אדם כי עד שנחסל את הקיצונים וננקה את הבעיה מהיסוד.
דר ברנט מבין שאת הבעיה מטפלים מהשורש, או במקום לפתור את הבעיה אפשר לדרוק לפח, אבל כמו שכולנו יודעים, אף אחד לא רוצה את הזבל העזתי ולא הפלסטיני, ומכאן נשאר לנו לטפל בשורש, והשורש הזה מתחיל בחינוך מקטנות, ועוד אלמנט חשוב זה השפה, ברגע שערבי ידע עיברית ועוד שפות מרכזיות, הוא ירצה לצאת לעולם הגדול ויהיו לו הכלים לעשות את זה מבלי להיות מתוסכל בתוך עצמו ולהגיע לפשע וטרור.
נכון, קשה לקבל, קשה להאמין שהמדינה מבינה את ההשלכות של כיבוש והנחלת ריבונות ומוסדות בשליטה וכו…. ולכן עדיף יהיה שנשלוט על הכל לבד וביד רמה, כי אחרת המלחמה הזו תיהיה רק עוד סבב.

דוד
דוד
6 חודשים לפני

כל הכבוד לדוקטור ברנט שאומר את מה שרוב עם ישראל חושבים ורוצים.

רפאל
רפאל
6 חודשים לפני

הפתרון הטוב ביותר לפזר את עזה לכל ארצות ערב כל מדינה תקבל 250,000

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום