חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה גרם לניקי היילי להתבטא כך?

שגרירת ארצות הברית באו"ם לשעבר, ניקי היילי ושאר מועמדים רפובליקנים לנשיאות, מבטאים עמדה איתנה בעד מדינת ישראל במלחמה נגד חמאס

שתפו :

עמוס בן גרשום, לעמ

בעימות שנערך הלילה בין המועמדים לנשיאות ארצות הברית נשאלו המועמדים על עמדתם ביחס למלחמה בין ישראל לחמאס.
העימות שודר ברשת NBC וניקי היילי, שגרירת ארה״ב באו״ם לשעבר, התייחסה לנושא באומרה: "הייתי אומרת לרה"מ נתניהו – תחסל אותם. צריך לחסל את חמאס ולהחזיר את החטופים. לא היה חמאס וחיזבאללה אם לא איראן – סין ורוסיה תומכות באיראן".
לגבי יחסי ישראל- ארה"ב, הכריזה היילי נחרצות: "הדבר האחרון שעלינו לעשות הוא לומר לישראל מה לעשות, הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות הוא לתמוך בהם במיטוט החמאס. ישראל לא צריכה את ארה"ב אלא ארה"ב צריכה את ישראל. ישראל היא חוד החנית כאשר מדובר בטרור איסלאמי ועלינו לוודא שיש לנו את הגיבוי שלה בתהליך הזה".

דברים דומים השמיעו שאר המתמודדים רפובליקנים במירוץ לנשיאות ארצות הברית.

הסנאטור טים סקוט מדרום קרוליינה אמר כי הוא יגיד לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שיש לו אחריות "למחוק את חמאס מהמפה".

מושל פלורידה רון דה סנטיס אמר: "אני אגיד לביבי ׳תסיים את העבודה אחת ולתמיד עם חמאס, הם טרוריסטים׳״. נמאס לי לשמוע אנשים מאשימים את ישראל על כך שהיא מגנה על עצמה. נעמוד לצד ישראל״.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
משה זוכמיר
משה זוכמיר
6 חודשים לפני

אני שמח לשמוע שמנעד גדול של פוליטיקאים אמריקנים, מתייצבים מאחרי ישראל – במובן המלא והאמיתי, ולא במובן השקרי המעוות והצבוע – מילים יפות – ומעשים הפוכים.

ביידן אולי ״אמפתי״ ליהודים טבוחים, ואולי אפילו מפעיל את הצבא שלו – למען האינטרס האמריקני הרחב (כי הוא רואה פוטנציאל לפתיחה במערכה גדולה כאן) אבל הוא בפועל – במעשה – בלחץ אימתני – מוודא שתהיה לנו עוד שואה אחת, בקרוב. הוא מנסה להביא את הרוצחים הכי מסוכנים, מיהודה ושומרון לעזה, והוא עדיין נופח חיים בתקווה הנוראה – שהם יקימו שם מדינה. אוי לנו ואבוי לנו אם זה יקרה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום