חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״אין דבר כזה בית חולים רנתיסי – זה חמאס״

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי חשף ממצאים מבית החולים "רנתיסי" ברצועת עזה, לאחר שצוות של שייטת 13 פשט על המקום. על פי התיעוד שנחשף ניתן להוכיח שחטופים ישראלים שהו בבית החולים

שתפו :

רנתיסי
דובר צה"ל

תת אלוף דניאל הגרי נכנס בעצמו לפיר המנהרה אשר נמצא בבית החולים לילדים "רנתיסי" שבעזה.

נמצאו הוכחות שמעידות על כך שהוחזקו שם חטופים ישראלים וכן מסתבר שמחבלי חמאס חזרו לשם לאחר הטבח בשבת שמחת תורה והסתתרו בבית החולים.

 

 

בין היתר, נמצאו וילונות פרושים על קיר ללא חלונות ששימשו כנראה לצורך צילום סרטונים וכן שירותים מאולתרים, מטבח קטן ומעין רשימת תורנויות.

 

דובר צה״ל: "כשהייתי שם חשבתי על התינוקות שנחטפו, על הנשים והילדים. זה הטרור הברברי של חמאס. זה חמאס שמשתמש בבית החולים כמגן אנושי – והעולם צריך לדעת. אנחנו נשחרר את החטופים מעזה ונשחרר את עזה מחמאס. בשביל האנשים בעזה והאנשים בישראל ובעולם".

עוד הוסיף: "יש מנהרות גם מתחת לבית ספר וסמוך לבית החולים, ויש לנו ראיות שהן הגיעו למרתף של בית החולים. בתוך המרתף הזה, שנועד לשמש כמקלט לחולים בעת הצורך, חמאס החזיק ציוד לחימה רב, וסטים, פצצות, טילים. הם לוקחים סיכון על המטופלים בבית החולים, וטרוריסטים שם מחזיקים עליהם חגורת נפץ בתוך בית החולים".

 

 

ישנה הערכה שהמחבלים והחטופים נמלטו באמצעות השיירות שיצאו מבית החולים רנתיסי לדרומה של העיר עזה.

שר הביטחון, יואב גלנט: "הערב, העולם נחשף למה שישראל מכירה כבר שנים. חשיפת בסיס הטרור מתחת לבית החולים ״רנתיסי״ היא הוכחה חותכת נוספת לשימוש הבזוי והמסוכן שעושה ארגון הטרור חמאס בבתי החולים ברצועה. תחת בית החולים, חשפו היום לוחמי צה״ל מפקדה של חמאס".

הפרשן הפוליטי, עמית סגל: "משמעות חשיפת דובר צה״ל הערב: אין דבר כזה משרד הבריאות הפלסטיני – זה חמאס. אין דבר כזה בית החולים רנתיסי – זה חמאס. כמו כן אין דבר כזה ״עיתונאים בעזה״ – זה חמאס. בקרוב לא יהיה דבר כזה חמאס".

אמש סיפרה אחת מהאימהות שמשפחתה נחטפה לעזה על התחושות והכאב:

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום