חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר אדי כהן: לנסראללה יש אדון אחד – והוא יקריב את לבנון על המזבח למענו

את הטילים לעבר איזור הצפון אנחנו ממשיכים לכנות "טפטופים" במקום להבין שמדובר במלחמה. הגיע הזמן להפסיק לטעון שנסראללה מורתע - ולהגיב במעשים

שתפו :

נאומו השני של נסראללה מאז פרוץ המלחמה התפרש בישראל כ"משעמם" וכהוכחה לכך שחיזבאללה מורתע. יממה לאחר מכן ירה חיזבאללה טיל נ"ט לגליל העליון אשר הרג את עובד חברת החשמל שלום עבודי הי"ד, ופצע חמישה נוספים.

אולי הגיע הזמן שנפסיק להשתמש במילה "מורתע"?

צילום: יונתן זינדל/פלאש90

ד"ר אדי כהן מסכים ומבהיר כי מי שמורתע כאן זו ישראל שלא הגיבה ביום הראשון להצבת אוהלי החיזבאללה לפני כחצי שנה. ההתפתחויות בצפון תלויות במה שיקרה בעזה, אך דבר אחד ברור: נסראללה לא מורתע ואף אמר מפורשות כי הוא מרחיב את התקיפות. הטילים שהוא יורה כעת נועדו להעסיק את ישראל בצפון.

בשונה מהחמאס שאין לו מה להפסיד – גם אם עזה כולה תבער – נסראללה אינו מעוניין לפתוח במלחמה וזאת כדי לשמור על שלום לבנון, אך ד"ר כהן מבהיר שאין לו ברירה: "יש לו אדון אחד – איראן – ואם תבוא ההוראה הוא מוכן להקריב את לבנון על המזבח".

הרמטכ"ל הרצי הלוי ושר הביטחון יואב גלנט הבהירו כי רוב הכוחות אינם מופנים לזירה הדרומית, אלא דווקא לצפון. ד"ר כהן קורא לראשי הביטחון להפסיק לאיים – ולהתחיל לפעול: "מרוב שמאיימים מאבדים את המהימנות".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום