חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר אדי כהן חושף: מה אומרות מדינות המפרץ לישראל על חמאס מאחורי הקלעים

בסעודיה התכנסה ועידה של 57 מנהיגי מדינות ערב, במהלכה נשמעו האשמות נגד ישראל וקריאה להקמת מדינה פלסטינית. ד"ר אדי כהן חושף את הצביעות של אותם מנהיגים

שתפו :

על רקע המלחמה בעזה נפתחה בשבת האחרונה בסעודיה פסגה משותפת לליגה הערבית ולארגון לשיתוף פעולה אסלאמי בהשתתפות מנהיגים משורת מדינות במזרח התיכון, בהן איראן.

נשיא סוריה בשאר אל-אסד, שחברותו בליגה הערבית הוקפאה עד לא מזמן לנוכח מעשי הטבח שביצע במורדים הסוריים, השמיע האשמות כלפי ישראל שלטענתו "טובחת בפלסטינים".

photo by – Omar Rashidi/Flash 90

ד"ר אדי כהן מסביר שבוועידה השתתפו 57 מדינות אשר במהלך הדיונים השמיעו דרישות למדינה פלסטינית ולהפסקת אש וכן גינו את ישראל. בפועל לא יצא שום דבר ממשי מההתכנסות, שכבר הפכה לבדיחה בעולם הערבי. הגי'אהד האסלאמי פרסם כרוז בו תקף את אותן מדינות: "לא הצלחתם לפתוח את המעברים מהרצועה ואפילו לא להכניס אליה קילו אורז".

בשורה משמחת נוספת היא שדרישותיה של איראן בוועדה לא התקבלו. היא דרשה לנתק הקשרים עם ישראל, להפסיק את מכירת הנפט למערב ולסגור את שמי סעודיה לטיסות אל-על.

הסיבה לכך, על פי ד"ר כהן, היא שמנהיגי מדינות המפרץ, למעט קטאר, רוצים שנשמיד את חמאס, אך אינם יכולים לומר זאת בקול רם. "אני חייתי עם הערבים ויודע טוב מאוד שזוהי הדו-פרצופיות שמאפיינת אותם", הוא מעיד.

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום