חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם עיתון ״הארץ״ הפך לכלי תעמולה של חמאס?

על רקע הודעת משרד החוץ הפלסטיני לגבי טבח שבת שמחת תורה: "מטילים ספק בדיווחים הישראליים באשר להרס ולהרג באותו איזור", פירסם רה"מ נתניהו הכחשה. מי הצטרף לדבריו ומי היה ה"מקור" של הרשות הפלסטינית?

שתפו :

קובי גדעון לעמ

"משרד החוץ הפלסטיני פרסם היום הודעה מזעזעת – הוא הכחיש שהחמאס הוא זה שביצע את הטבח הנורא במסיבה ברעים, וטפל את זה על ישראל. לא די שכבר 44 ימים אבו מאזן מסרב לגנות את הטבח הנורא, כעת אנשיו מכחישים את הטבח הזה והופכים את היוצרות על ישראל. מכחיש השואה אבו מאזן מכחיש כעת גם את הטבח של חמאס-דאעש. אני רוצה להיות ברור – ביום אחרי שנחסל את החמאס, לא נאפשר שמי שינהל את הממשל האזרחי בעזה יכחיש טרור, יתמוך בטרור, ישלם לטרור ויחנך את ילדיו לטרור ולחיסולה של מדינת ישראל. את זה לא נאפשר", כך מסר הערב רה"מ בנימין נתניהו.

מי שנקט חזית אחידה עם רה"מ היה יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "מצטרף לגינוי הנחרץ של ראש הממשלה נתניהו להודעה המתועבת והשיקרית של משרד החוץ הפלסטיני. מי שמכחיש את הטבח, הופך את עצמו לשותף לפשע הנורא ביותר נגד העם היהודי מאז השואה".

מסתבר שברשות הפלסטינית קוראים את עיתון ״הארץ״

 

 

משטרת ישראל פירסמה הכחשה בעקבות הפרסום בעיתון "הארץ": "הבהרה בעקבות הפרסום בעיתון הארץ בנוגע לתחקיר פסטיבל נובה – הטבח ברעים: משטרת ישראל מבהירה כי התחקיר הראשוני התמקד בגבורת השוטרים שפעלו במקום ובתפקוד משטרת ישראל .לעצירת הטבח שביצע החמאס. בניגוד לפרסום, תחקיר המשטרה אינו מתייחס לפעילות כוחות צה"ל ומשכך לא נמסרה כל אינדיקציה לפגיעה של אזרחים כתוצאה מפעילות אווירית במקום". בסיום ההודעה נכתב: "דווקא בעת הזו, אנו קוראים לכלי התקשורת לגלות אחריות בפרסומים ולהתבסס על גורמים רשמיים בלבד".

הודעת המשטרה פורסמה לאחר שהופץ הכרוז הבא ברחבי הרשות הפלסטינית: "לפי התקשורת העברית, חקירת משטרת ישראל הוכיחה שמסוקים ישראלים הפציצו ב-7 באוקטובר אזרחים ישראלים שהשתתפו בפסטיבל הטבע, מה שאומר שמטוסי קרב ישראלים גרמו להרס רב באיזור ובחלק מההתנחלויות לאחר אירוע זה, הופעל "נוהל חניבעל", לפיכך, אנו מטילים ספק בדיווחים הישראליים על ההרס וההרג שאירעו באותו איזור״.

 


 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
בנצי
בנצי
5 חודשים לפני

אחרי שמתפרסמים דברי האוולת של ההוא גדי איזנקוט בזיון לו אינו ראוי לתואר שר אלא סר וסורר
הדליפו לו את מה שחושבים עליו ועל שותפיו : שייך לנבחרי הדלת המסתובבת ולא בזכות עצמו. כושל ואפל בקונספירציה הארורה של השרשרת אוסלו גירוש ועד לטבח אין בך אימון אפילו להלך אחריך ברחוב אלופים עלובים חסרי זהות שאבדו יהדות ולא מבינים בה א-ב מלבד שמנת מגושמת
ומראש שידע: לא דברנו אתך. סתום ת'פה ולך מאתנו

Subs
Subs
5 חודשים לפני

הפך? מתי פמפלט ״הארץ״ לא היה ביטאון של החמאס?

Last edited 5 חודשים לפני by Subs
אזרח יהודי מודאג מאוד מתושבי תל אביב העברינים פו
אזרח יהודי מודאג מאוד מתושבי תל אביב העברינים פו
5 חודשים לפני

עיתון הארץ השמולנים הרשעים חרוזי רעל תמיד ידענו שהם נגד אזרחי ישראל ושהם מיצגים את החמסניקים אבל גם בתקופה כזאת שילדנו נהרגים נלחמים בחרוף נפש אתם ממשיכים להרעיל ברנר הסטן הנוכל צא להלחם צא להתגיס ניראה אותך גבר סמרטוט שפן שקרן תתביש מנובל פחדן נבלה מכוער פיחס

נהוראי
נהוראי
5 חודשים לפני

אם סוגרים את אלג'זירה , למה לא לסגור את 'הארץ' ???
שניהם פוגעים בבטחון המדינה באותה מידה

יוסף
יוסף
5 חודשים לפני

בבקשה לא להעליב מזמן הוא כלי לתעמולת אלו שעושים כל שביכולתם לפרק מדינת ישראל

אילן
אילן
5 חודשים לפני

טוב זו לא חוכמה אבו מאזן מכחישן סידרתי
ופלסטינים בעליל אלופי הכזבים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום