חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יו"ר המועצה הדרוזית הציונית על חלק מערביי ישראל: "הם לא שמאל קיצוני אלא בוגדים"

יו"ר המועצה הדרוזית הציונית עטא פרחאת על כשלון השב"כ לאתר את הערבים הישראלים שפוגעים במדינה גם בשנת 2000 וגם בשומר החומות בשנת 2021

שתפו :

יו"ר המועצה הדרוזית הציונית עטא פרחאת מתייחס לסוגית ערביי ישראל והקשר שלהם למדינת ישראל: "יש בקרב ערביי ישראל אזרחים נאמנים שאפילו הקריבו את עצמם למען המדינה ויש כאלו אפילו בשירותים החשאיים ואני מצדיע להם. אבל יש גם כאלו שלא מכירה במדינה, אפילו בוגדים במדינה ועושה פעילויות להחזרת התושבים למקומות שהוגלו מהם ב-48. הם לא שמאל קיצוני אלא בוגדים במדינת ישראל".

צילום: נאסר אישטאיה, פלאש 90

 

 

 

 

 

 

 

פרחאת מזכיר כי "השב"כ בשנת 2000 נתפס לא מוכן כי הם היו באופוריית השלום אחרי אוסלו. אז, באינתיפאדה השנייה אנשים פחדו להסתובב ברחוב ואסור לחזור לאותם ימים. השב"כ לא היה בשטח. שומר החומות ב-2021 זה סיפור ההמשך".

במילים ברורות הוא מזהיר: "אם לא מכתיבים את הכלל שעומק הזכויות כעומק הלויאליות למדינה, לא רק שנראה שומר חומות 2, אלא גם נראה בית לאהיא ביפו ובנצרת".

כשהוא מתבקש לפרט את הסוגיות בהן תתבטא הנאמנות למדינה הוא מציין: "זה יתבטא בדגלי ישראל בבתי הספר ובמוסדות הציבור, בהפסקת הפשע המאורגן, בהליכה לשירות לאומי בכפרים שלהם, להיות נאמן למדינה ולא להגיד אנחנו רוצים להתבדל או אוטונומיה או לחזור לכפרים מ-48. מי שלא יכבד את המדינה וסמליה וההגדרה שלה הוא לא צריך להיות פה. שישים את תעודת הזהות שלו וילך מכאן".

 

מי לדעתו צריך להתנצל על אוסלו וההתנתקות?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום