חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה פשר האובססיה שפיתח אתר השמאל האלמוני "העין השביעית" כלפי ערוץ TOV?

אתר האינטרנט "העין השביעית" מגדיר את עצמו בתור "הזירה היחידה בישראל המוקדשת לביקורת על התקשורת". נראה שהוא לוקח את תפקידו צעד רחוק מדי ומפרסם כתבות מוטות ומלאות שטנה על ערוץ TOV

שתפו :

אתר "העין השביעית" פיתח בימים האחרונים אובססיה מוזרה לערוץ TOV, ופרסם בעמוד הראשי שלו מספר אייטמים של הערוץ או כלשונו "מיזם השטנה של ישראל זעירא" ומאשים אותו בהפצת "קונספירציות בסגנון אנטישמי".

יש לציין כי כאשר ביקש הערוץ לפרסם תגובה מצדו ב"עין השביעית" – הוא נתקל בסירוב.

 

צילום מסך מאתר "העין השביעית"

 

מגיש הערוץ אלעזר שטורם רואה זאת כמחמאה, "הם מכירים בפועלנו", ומבהיר כי אנחנו ערוץ פלורליסטי המקבל את כולם, והוא ההוכחה המובהקת לכך: "ביני לבין משדרי הערוץ יש אינספור מחלוקות, אך מעולם לא ערכו אותי".

מגישת הערוץ אורנה ישר מוסיפה כי "מוזר בעיני שהעיסוק שלהם בנו הוא כל כך אינטנסיבי. האזכור האינסופי של מקים "ראש יהודי" ישראל זעירא, הבחירה בתמונות מסוימות שלו והאזכור הלא רלוונטי של עיסוקיו האחרים נראים מאוד לא טוב. יש פה בסוף סיפור עם היהדות".

אם עורך "העין השביעית", שוקי טאוסיג קורא שורות אלה, אתה מוזמן לבוא להתראיין אצלנו כדי להשמיע את טיעוניך.

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
5 חודשים לפני

הכל בסדר, זה מקנאה. הם לא מצליחים להביא את כמות ההצלחה שלכם, אז הם מטנפים. כמובן שאין צורך להתרגש. והעובדה שהם עדיין בוחרים להתעסק בשיח ששייך ללפני השבעה באוקטובר מלמד על המקום שבו הם נמצאים ואליו הם שייכים – העבר. עבר פלגני, מלא שנאה, שרוב מוחלט מהציבור הישראלי התנער ממנו אחרי זוועות השבעה באוקטובר. אז אולי אותו רוב מוחלט בציבור יתנער מקריאת התכנים באתר הזה שנקרא ״העין השביעית״, שכאמור, כמו המיעוט הקטנטן שעוד עסוק בעבר, מתעסק בשנאה ופילוג.
ישר כוח. ערוץ טוב הוא אחד מהאתרי התקשורת הטובים והאיכותיים בשוק התקשורת כיום.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום