חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בועז העצני על נתניהו: "במילים הוא ימין חזק, במעשים הוא לא שמאל קיצוני"

כיצד צריכים להגיב נבחרי הימין לנוכח היחס של בנימין נתניהו לראשי ההתיישבות? בועז העצני מזכיר את מה עשה אבא שלו ליצחק שמיר

שתפו :

פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד במשך דקות ספורות עם ראשי מועצות שומרון, בנימין ובית אל בנוגע לתקציבי הביטחון להתיישבות – לאחר שהמתינו מחוץ ללשכתו במשך כשעתיים. ראשי המועצות פנו לנתניהו ודרשו ממנו למצוא פתרון שיכליל את תקציב הביטחון ביו"ש בהצעת תקציב המדינה המתוקן.

הפובליציסט ואיש ההתיישבות, בועז העצני מקדים ואומר כי "נתניהו במילים הוא ימין חזק אבל במעשים הוא לא שמאל קיצוני אבל הוא בטח לא ימין".

 

 

 

 

בועז העצני: "אני הבן של מי שתרם לנפילתו של יצחק שמיר על רקע אידאולוגי. אז התשובה שלי היא די פשוטה: לאיים עליו. שפעם אחת הימין הפיל אותו ב98 ושיפילו אותו עוד פעם. ברגע שהוא יהיה משוכנע שזה אמיתי הוא יתנהג אחרת".

העצני מסביר כי הסכנה ליישובים היא גבוהה פי כמה מאז השבעה באוקטובר: "האיום הזה של התנפלות על יישובים ופוגרומים לא היה לפני השבעה באוקטובר. החמאס וההצלחה שלו יצרו סטנדרט חדש שהוא נקודת ההתחלה של הפעם הבאה לפחות מבחינת השאיפה של המחבלים ולכן רמת האיום לא דומה בכלל למה שהיה קודם לגבי היעד המובן מאליו. עד לפני חודשיים זה משהו שאפילו לא העזו לחלום עליו והיום אי אפשר להסתפק בפחות מזה".

העצני: "ראשי מועצות צריכים להתחנן בשביל משהו שמקבלים אחרים כמובן מאליו, בשביל איזור ויישובים שהם הכי מאוימים והכי תורמים קודם כל בדם. הקיבוצניקים שהחזיקו את הגבולות שרו להם שירי הלל בצדק. פה לא רק שצריך להתחנן אלא גם תולים בהם את האשמה ומפקירים את דמם".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
4 חודשים לפני

הוא פרוגרסיבי על מלא כי מינה סביבו פרוגרסיביים ומנע מלפטרם כגון השופט ברד גידי סכנאי יועמשית פרקליטות וכל השאר כי הכל הצגה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום