Search
Close this search box.

הנריקה צימרמן: צריך להזהר מהימין הקיצוני באירופה

הסופר והעיתונאי הנריקה צימרמן מזכיר לנו מי הם אותם פוליטיקאים מהימין הקיצוני באירופה שישראל מתחברת אליהם בגלל שהם אנטי איסלמיסטיים וגם מהי נקודת האור במלחמה

תגיות

שתפו :

פלאש 90
חבר הפרלמנט הפולני שהשתמש במטף כדי לכבות את החנוכיה שהדליקו בבנין הפרלמנט

 

 

מאז תחילת המלחמה בעזה והמצב הבטחוני הקשה מול עזה ולבנון, מתפרסמים יותר ויותר אירועים של התנכלות ליהודים באירופה וארה"ב. הנריקה צימרמן הוא סופר, עיתונאי ומומחה לעולם הנוצרי והוותיקן. על התופעות האלה אומר צימרמן: "זו מחלה ממארת שלפעמים נחלשת ולפעמים יוצאת החוצה בכל הכח. זו אחת מהתופעות שחווינו לא מזמן בהיסטוריה של אנשים שנרצחו רק כי היו יהודים. האנטנות שלנו בנות 2000 שנה לפחות. מה שקורה לא רק באירופה אלא גם באמריקה הלטינית וגם בארה"ב זה מסוכן מאוד".

"כששואלים אותי על אותו איש פרלמנט פולני שכיבה את החנוכיה במטף, אני אומר שאולי זה טוב", מספר צימרמן, "כדי להזכיר לכולנו שאסור לנו ״לפלרטט״ עם גורמי ימין קיצוני כי כשהם מורידים את המסכות זה מה שנשאר גם אם הם לכאורה אנטי איסלאמסטיים והם חוברים אלינו, לא להשתכר מהדבר הזה אלא להבין שהם הנכדים של הנאו נאצים והפאשיסטים".

צימרמן מציין גם דבר אחד חיובי בהתנכלויות האלו: "המלחמה הזו מזמינה סוג של ריסטארט, סוג של מלחמת עצמאות שניה. הם באים גם להזכיר לנו שחצי מהעם היהודי נמצא בתפוצות וסובל כמעט כמונו ושהם בשר מבשרנו. במקום שאני גר בת"א אני רואה יהודים שמחפשים כאן עתיד, כאלו שרוצים לחזור ולפחות יש בשורות טובות במובן הזה שעתידנו ביחד".

 

האם עלינו להתנתק מהימין באירופה?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
7 חודשים לפני

הגיע הזמן שנזהר מבורא עולם

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום