חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר התקרית הקשה בשידור חי: צביקה מור מספר כיצד התפייס עם אביו של החטוף

צביקה מור, אביו של איתן שנחטף בשמחת תורה לעזה, מספר על הויכוח הקשה ועל ההתפייסות עם אב של חטוף אחר באולפן ערוץ 11

שתפו :

פלאש 90

צביקה מור אביו של הנער החטוף, איתן, בראיון מרגש לאלעזר שטורם מספר על התחושות של המשפחה ומה עובר עליהם בימים אלו: "אנחנו במשפחה חזקים בזכות עם ישראל. מתחילת הדרך בחרנו בקו הזה שבשבילנו הוא היה טבעי – לעסוק בטובת הכלל כי אנחנו בתוך מלחמה ולא קרה לנו אסון כשהכל מסביב רגוע. וכשהעם שלנו נמצא בסכנה ובמלחמה אז אנחנו נקראים לדגל ואיננו פטורים מן המלחמה והחיזוק של הקבינט והצבא נותן לנו הרבה מאוד כח. אחרי כמה שבועות חזרנו לתפקוד ולמסגרות, הקהילה בקרית ארבע ובארץ כולה וגם מקהילות מהעולם אנחנו מקבלים חיזוקים וחיבוק וזה כמובן מחזק מאוד".

איתן מור. צילום: פרטי

 

 

 

 

 

 

 

מור מסביר כי הוא עומד מאחורי דרישתו להמשיך את המבצע גם בימים אלו וביתר שאת: "עם ישראל שילם כבר את המחיר. עכשיו הזמן הוא לגבות את המחיר מהחמאס. הדרישה מהממשלה היא להמשיך ולהכות את חמאס במכות שאינן כתובות בתורה, במכות שחמאס לא שיער שאנחנו יכולים לתת. כדי שחמאס ירד על הברכיים ויתחנן שנדבר איתו על איזו דרישה".

השבוע אירע מקרה מרתיח בכאן 11 כשללא ידיעתו עומת צביקה עם אלון נמרודי, אביו של החייל תמיר נמרודי שנחטף גם הוא על ידי חמאס, על רקע המגעים להתנעת עסקת חטופים חדשה. על העימות וסופו הוא מספר: "אני לא ידעתי שמעמתים מולי אב של בן חטוף אחר. אותו אב שהטיח בי שלא אכפת לי מהבן שלי ואני לא זוכר שהתפרצתי ככה על מישהו, גם בכיתי שם ואחרי זה התנצלתי וזה גרם למהומה באולפן. היום שוחחנו בטלפון והתפייסנו ואין לי שום כעס עליו. אני מבין מאוד את צרתו, הוא היה בהלוויה של חבר טוב של הבן שלו. אנחנו נלך ביחד וכמובן שלא אוותר על העקרונות שלי. אנחנו חלוקים בדעות ואיננו חלוקים בלבבות".

מה קיבל על עצמו צביקה?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ
TOV

 

שמן CBD, הפתרון הטבעי ליום רגוע ושינה טובה: https://bit.ly/3R2qvo9

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום