חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה בכה אליהו יוסיאן?

אליהו יוסיאן משתף באכזבה של חייו: "נפלו עלי השמים, נחרב עולמי", ועונה על השאלה - מי צריך להנהיג היום את ישראל?

שתפו :

אליהו יוסיאן משתף כי בשנותיו באיראן הוא העריץ את דוד בן גוריון ואת אריאל שרון, "למדתי עליהם בטירוף, קראתי עליהם וראיתי סרטונים שלהם. אפילו נדרתי לקרוא לבנים שיוולדו לי אריאל ושרון".

בדיוק כשהגיע לארץ – התרחשה ההתנתקות. "נפלו עלי השמים, נחרב עולמי". הוא מספר בדמעות שכאשר נולד לו בן, הוא לא היה מסוגל לקרוא לו אריאל – מה עשה?

 

ויקיפדיה

לשאלה מי ראוי להנהיג היום את המדינה, עונה יוסיאן: כל מי שדוגל בלאומיות יהודית. "וזה לא אומר שהוא יהיה ראש בקיר ויתאבד מבחינה פוליטית-מדינית, אלא יפעל בחכמה". המנהיג צריך להבין את קדושת ההתיישבות ולהקים מפעלי ייצור נשק ישראליים כדי שלא נהיה תלויים בארה"ב, "תמורת 15% של סיוע כספי מארה"ב אנחנו מתחייבים לאינספור סעיפים, אני לא רוצה אותם יותר".

בעבר טען יוסיאן שאין לנו ברירה אלא להיות אכזריים. גם כעת הוא עומד מאחורי הדברים ומבהיר: "אם אתה רוצה לנצח אויב אכזר – אתה צריך להיות יותר אכזר. כל עוד מחייבים אותנו להילחם על בסיס קוד אתי של כבוד האדם וחירותו מול האויב של ה-7 באוקטובר, אי אפשר לנצח".

בהקשר זה הוא טוען כי שחרור אירופה במלחמת העולם השנייה לא נעשה בידי ארה"ב המערבית אלא דווקא בידי הסובייטים: "הם עשו את רוב המלאכה, כיסחו את הגרמנים ואז האמריקאים הגיעו – בסוף הסיפור".

הוא מבקש שנלמד מדור מייסדי המדינה שידע איך להילחם באמת: "בניגוד אלינו, הם לא היו מעצמה איזורית או מעצמת סייבר – אבל הם נלחמו בגבורה ועשו היסטוריה. לא היה אז קוד אתי חוץ מהרצון לנצח. אנחנו, לעומת זאת, הפכנו להיות מערביים, זאת קללה מהשמים".

צפו בראיון המלא

 

שמן CBD, הפתרון הטבעי ליום רגוע ושינה טובה: https://bit.ly/3R2qvo9

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום