חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תא"ל במיל' אפי איתם: "אנחנו מנצחים"

תא"ל במיל' אפי איתם מצביע על האור שבקצה המנהרה ויוצא נגד הגורמים המחלישים: "אני מציע לכל מי שחמוץ לו - שילך אצל החיילים"

שתפו :

פלאש 90

תא"ל במיל' אפי איתם מתנגד לכל הדיבורים על כך ש"הסתבכנו" ו"נגררנו" ללחימה: "אנחנו לא מסובכים, בחרנו לצאת למלחמה הזאת שאין צודקת ממנה בידיעה ברורה, זאת מלחמת מגן על כל מה שאנחנו ומדינת ישראל מייצגים".

בפרשנות למצב הלחימה הוא מתאר: "בעזה מפרקים את החמאס בצורה מקצועית ואינטנסיבית, אנחנו מנצחים בוודאות. באשר לצפון – ברור לכולם שלא יהיה מנוס מלטפל גם באיום הזה".

צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

למרות שמדובר בימים לא פשוטים הוא מבקש להבהיר כי יש אור בקצה המנהרה: "כשנצא מהמערכה הזאת מדינת ישראל תהיה מקום הרבה יותר בטוח – לדורות".

איתם מדגיש כי אסור לנו לעזוב את עזה – ראשית, כדי להגן על יישובי העוטף, ושנית כדי להעביר לאויבינו – ובעיקר לעצמינו – מסר חד משמעי: "השטח שמתוכו צמח הרוע לא יחזור לידיים שמסוגלות להצמיח רוע כזה מחדש".

עוד הוא מתייחס לדיבורים המחלישים מצד גורמים מסוימים, שמביאים לתחושת חמיצות וספק ברחוב הישראלי, ואומר כי "החמיצות מלאכותית והיא תוצאה של פעולת מעטים בעם שרוצים להחליש את הרוח. אני מציע לכל מי שחמוץ לו – שילך אצל החיילים".

מה הוא חושב על קבינט המלחמה?

צפו בראיון המלא

חסר לכם אוויר? Z Medic Air הכנסו לקישור: https://bit.ly/ZMedicAirTov

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום