חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר מוטי קידר: "אני חושב כמו חמאסניק" – כך נכון להכניע את ארגון הטרור

ד"ר מוטי קידר חושף כיצד קמפיין החטופים משפיע על החמאס ומציע כיצד לגשת לסוגיה הכואבת בצורה אפקטיבית שלא תפגע בניצחון ישראל

שתפו :

פלאש 90

האם מחאות משפחות החטופים גורמות יותר נזק מתועלת?

המזרחן ד"ר מוטי קידר מבהיר כי במחאות לא כל המשפחות לוקחות חלק, יש כאלה שדווקא אומרים דברים הפוכים לחלוטין – כמו איריס, אמו של יותם חיים ז"ל, ואחרים נוספים כמו יושב ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן, שבנו חטוף. המסר של האחרונים הוא שהמלחמה היא מעל הכל – ואין להפסיק אותה.

Photo by Miriam Alster/Flash90

מה גם שמי שהשתלט על מאבק המשפחות אלו אותם ארגוני שמאל ומקורות מימון שעמדו מאחורי הפגנות בלפור וקפלן: "הם כל פעם מוצאים את הנושא התורן כנגד הממשלה, כנגד הרוב וכנגד ההתנהלות המזרח-התיכונית הנכונה", אומר ד"ר קידר.

עוד הוא מבהיר כי העצמת המאבק בעד החטופים, בין היתר באמצעות כלי התקשורת, רק מעודדת את החמאס להמשיך להחזיק בהם, כי כך תתמיד המחאה – מה שיקעקע את מדינת ישראל.

ד"ר קידר סבור כי החטופים לא ישוחררו כל עוד נשקפת סכנה לחמאס, גם לא בעסקה, וזאת מכיוון שארגון הטרור משתמש בהם כערובה לניצחונו. מסתבר שתמונת הניצחון של ארגון הטרור אינה מצריכה הרבה: "ניצחון מבחינתו יהיה אפילו אם יישאר חמאסניק אחד קטוע רגל וקטוע יד שבשלוש אצבעותיו הנותרות יעמוד על גג מסגד הרוס ויסמן V".

איך הוא מציע להכניע את החמאס ולהתייחס לסוגיית החטופים?

צפו בראיון המלא

שמן CBD, הפתרון הטבעי ליום רגוע ושינה טובה: https://bit.ly/3R2qvo9

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום