חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ועדת החקירה של הצבא: "דווקא החשש שנסתבך מלבנון צריך לזרז את הבדיקה"

השופט המחוזי בדימוס עודד מודריק משוכנע שהקמת הוועדה לבדיקת התנהלות הצבא לגבי מחדל שבת שמחת תורה היא הכרחית בזמן הזה, ואפילו הייתה צריכה לקום קודם לכן

שתפו :

שלושה חודשים לאחר מתקפת הפתע והטבח של חמאס, מודיע הרמטכ"ל על הצוות שיתחקר את המחדל ואת המלחמה: הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי החליט לפתוח בתהליך של תחקור המלחמה, לרבות מחדל ה-7 באוקטובר, ההכנות לתמרון והלחימה בתוך הרצועה.

למרות הביקורת הציבורית על העיתוי, השופט המחוזי בדימוס עודד מודריק סבור שזה אפילו מאוחר מדי: "אנחנו כבר איחרנו את הזמן הנכון. היינו צריכים עוד קודם אבל מעשית – לצבא לא היה מיליגרם של קשב לדברים האלה ולכן זה נדחה עד עכשיו – כשיש לצבא יכולת לעשות בדיקות כאלה. דווקא החשש שנסתבך בלבנון צריך לזרז את הבדיקה כדי לברר מה היו הכשלים ולראות שהם לא מתקיימים גם באיזור הצפוני".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
4 חודשים לפני

רק שהבעיה היא לא רק העיתוי, היא האנשים שנבחרו לוועדה – אנשים כמו מופז וזאבי-פרקש (האחד שר הביטחון של ההתנתקות והשני תומך סרבנות). אנשים מאותו גוון פוליטי ואותו ראש ביטחוני שאומר שאפשר לחיות עם מפלצות שטניות לידינו, שצריך להעביר להם כסף ולתת להן עבודה. זו עיקר הבעיה ועיקר הביקורת.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום