Search
Close this search box.

איש השב״כ לשעבר: יש תחושה של סוף המלחמה

יניב כהן אביעד, מי שהגדיר את עצמו כאיש שמאל אשר האמין בפתרון שתי המדינות ולאחר ה7.10 התפכח, תוהה האם הציפיות של מדינת ישראל לגבי מטרות המלחמה היו מוגזמות?

תגיות

שתפו :

יניב כהן אביעד, איש השמאל שהתפכח ומי שהיה בשב"כ, אומר כך: "יש לי הרגשה ועוד לרבים שאנחנו מדברים איתם, שאנחנו מתכנסים כאן לסיום השלב העצים של הלחימה, וחלק יגידו לסיום המלחמה כולה".

אביעד מסייג את עצמו בדברים, "אנחנו יושבים באולפנים ולא נמצאים בשטח כדי להעביר ביקורת, ובאיזשהו מקום קטונו מלדבר במקום אלו שנמצאים שם ומקיזים דם ולא ראו את הבית חודשיים-שלושה".

אביעד סבור, שישנם המון הישגים טקטיים במלחמה הזו, אך ההישגים האסטרטגיים עדיין אינם. נזכיר שהמדינה הציבה לעצמה שתי מטרות, האחת להשמיד את החמאס והשנייה להחזיר את החטופים – כרגע אנחנו לא הגענו לאף אחת מן המטרות.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
סמי
סמי
6 חודשים לפני

יניב כהן אביעד לא באמת שינה קונספציה, הוא עדיין לא בטוח מה קרה שם, יניב זה משנה? נראה לך שמישהו מהנהגת הצבא יוכל להתנקות מהאירוע? אתה מקשיב למסרי הפרוגרס שרוצים להפיל ממשלה וצריך בשביל זה את אנשי הצבא האחראים כי הרצי הלוי ומחנהו לא מנעו הפיכה צבאית ברמה כזו או אחרת שותפים לרעיון. הפוליטיקאים יגיע יומם לשלם את המחיר ביום הבחירות אבל אתה רוצה שפקידים המוגנים מבחירות יהיו מוגנים מללכת הביתה? טרלול זו מילה עדינה. לא לא שינית קונספציה אתה עדין שם ,מדאיג שאתה לא היחיד.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום