חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד״ר מוטי קידר: מי באמת עומד מאחורי התביעה בהאג?

לדברי ד"ר מוטי קידר, אם נכונה השמועה שהתובע מדרום אפריקה הוא טרוריסט שקרא להרוג את כל הלבנים בדרום אפריקה, יש לישראל אפשרות "להעיף את התביעה הזאת לעזאזל"

שתפו :

ד"ר מוטי קידר מזכיר שעם ישראל הוא העם היחיד כמעט, שעבר השמדת עם אמיתית, וישראל חתומה על האמנה שהקימה את בית הדין בהאג, עוד משנות ה-50. לכן הוא סבור שראוי שישראל תהיה חלק מבית הדין הזה, אך ברור שמקומה של ישראל אינו על ספסל הנאשמים.

"הבעיה היאצשהעולם היום הוא פוליטי", מסביר ד"ר מוטי קידר, ומוסיף שייתכן שקטאר היא העומדת מאחורי התביעה, כי ישראל "עומדת להפיל את הפרויקט הקטארי", שהוא הקמתה של מדינת "האחים המוסלמים" בעזה, ומשום שדרכה של קטאר לשחד בכסף – וד"ר קידר מביא מספר דוגמאות לכך – הוא לא יתפלא, אם קטאר שיחדה גורמים בדרום אפריקה על מנת שיגישו תביעה נגד ישראל.

ד"ר מוטי קידר מספר שהחמאס כרגע שולט ברצועה, בכל מקום שבו צה"ל אינו נמצא, ומשמעות הדבר היא שאם צה"ל יוצא מעזה, החמאס יחזור להשתלט על האיזור, "לא בתוך ימים, אלא בתוך שעות!", הוא מדגיש.

ד"ר קידר מציין את הדברים שעל ישראל לעשות: "להעיף את כל החמושים שלהם, ולקחת מהם את כל הנשק", ואז להציע לסינוואר לחיות מחוץ לעזה, עם אנשיו ומשפחתו.

לדעת ד"ר קידר, כדי לשחרר את החטופים, יש להשאיר את סינוואר בחיים בחו"ל, כפי שאפשרה ישראל לערפאת. הנחת העבודה של צה"ל, מסכים ד"ר קידר, שסינוואר הקיף את עצמו בחטופים מתחת לאדמה, באיזור חאן-יונס, הנמצאת במרכז הרצועה.

ד"ר קידר מתייחס בראיון גם לשאלות הבאות: מדוע תושבי עזה ינהרו לצפון הרצועה גם אם נשארו שם רק עיי חורבות? מהי "תוכנית האמירויות" שהוא מציע לעזה? מדוע חיזבאללה משתדל שלא לפגוע בכפרי הדרוזים? ומדוע הדרוזים, להערכתו, הם המתאימים ביותר לניהול האוכלוסיה הערבית?

למענה על הסקר הגדול:*
https://bit.ly/SurveyTovWAG

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום