חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראיון מיוחד עם ח"כ טלי גוטליב שמסרבת להתקפל: "עומדת מאחורי הציוץ שלי"

לאחר שעוררה סערה ציבורית גדולה באשר לשקמה ברסלר ולהתנהלות איש השב״כ המקורב אליה לכאורה, חברת הכנסת טלי גוטליב מדברת על הכל ולא חוזרת בה

שתפו :

"לפני המלחמה סיפרתי בטוויטר, שהיתה פגישה בין שקמה ברסלר, 'גברת מחאה', לבין ראש המוסד", פותחת ואומרת ח"כ טלי גוטליב.

ח"כ גוטליב מעידה על עצמה שאינה מתרשמת מדבריהם של הבכירים ביותר, כשאדם שהיא מחשיבה ל"מקור שהוא ברזל" מעיד בפניה על דברים שקרו.

היא מספרת שתחילה התקשר אליה איש התקשורת ינון מגל וביקש ממנה שתמחק את הציוץ, כי ראש המוסד שהוא חברו אמר לו שהציוץ אינו נכון. בתגובה ביקשה ח"כ גוטליב שראש המוסד יתקשר אליה ומשלא התקשר – לא מחקה.

עוד קודם למלחמה, מציינת גוטליב, היה חשש להתססה במדינה. לא יתכן, היא קובלת, שתהיה בצבא סרבנות. היא מדגישה שהיא היתה רוצה שתקום ועידת חקירה, כי לא יתכן שבמשך שבע שעות לתוך המלחמה אין תגובה של חיל האוויר. לדבריה, היא גזרה על עצמה שתיקה, עד ששמעה שמאשימים את הממשלה בעניין החטופים ובטבח בדרום.

יש "שטיפות מוח ואינדוקטרינציה נגד הממשלה, והשב"כ לא עוצר את שקמה ברסלר או את אהוד ברק", מוחה ח"כ גוטליב.

היא שואלת, אם פיקוד דרום אישר לנובה לקיים את הפסטיבל בתנאי שתהיה שם חטיבה צבאית מסוימת, איפה היתה החטיבה? – היא מוסיפה שהממשלה כלל לא ידעה על הפסטיבל, וכל שהממשלה יודעת הוא להאמין לצמרת הצבאית ולתמונת המודיעין שמציגים בפניה גורמי הביטחון.

ח"כ טלי גוטליב מתארת כיצד בשלושה באוקטובר היא נאלצה לפרסם ידיעה שקיבלה ממקור כלשהו, כי גורמי הביטחון התעלמו ממנה.

בוועדת חוץ וביטחון היא ערערה על התפיסה שחמאס מורתע, והצבא זלזל בה. היא מביאה דוגמאות למידע שהיא מקבלת מחיילים, ומסבירה מדוע הם סומכים עליה. בהמשך, ח"כ גוטליב מציגה את תפיסתה, את חשיבות איסוף המידע ואת היחס הרצוי כלפי האויב ומהי תגובתה כלפי אלה הטוענים כי היא אופוזיציה בתוך קואליציה.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
3 חודשים לפני

תותחית . הרוב בליכוד 'נמושות' לידה .
מאמין לה ללא שום ספק .

שומר חוק
שומר חוק
3 חודשים לפני

נצ"מ אבי וייס אומר שחיפש ולא מצא שום הוכחות שבכיר בשבכ או במוסד דיבר עם סינואר ,ושמשתמשים בשבק או במוסד בטלי גוטליב במסגרת מאבקי ירושה כדי להכפיש את הסגן שלא יתמנה במקום הראש שעוזב .

Dan Goldstein
3 חודשים לפני

היא לא מבינה שהשאיפה של מדינה מהים עד הנהר היא שאיפה של כל ערביי ארץ ישראל כולל אחמד טיבי ולא יחודית לחמאס.

IMG_0491
Last edited 3 חודשים לפני by Dan Goldstein
דניאל
דניאל
3 חודשים לפני

אני בהחלט רוצה להקשיב למה שגב' גוטליב אומרת והיא יודעת יותר טוב מכולנו יחד שאמירות כגון אלה שהיא אמרה לא משחררים ללא ראיות תומכות! ואני אפילו לא מדבר על אקדח מעשן, ואם המידע מסווג ניתן לאמת את הראיות דרך שותפי סוד, שופטים בעלי הזדהות מימין ומשמאל.

אתי
אתי
3 חודשים לפני

הרבה אנשים מאמינים לטלי גוטליב כי מה שהיא שואלת שואלים רבים ומשערים שזה שלא היתה תגובה שעות רבות שזה דבר לא הגיוני סימן שקרה כאן משהו לא רגיל אולי יש מרגל/ת? גוטליב היא לא קול קורא במדבר כמוה חושבים רבים. יש כוח על עמידתה האיתנה

א. להב
א. להב
3 חודשים לפני

ככול שאני צופה בטלי גוטליב יותר ויותר ברור לי שאין לה מה לחפש בליכוד
ואני אומר את זה כמחמאה גדולה לה. כי היא גדולה מהחיים. היא נמרה אמיתית, ונלחמת למען מה שהיא מאמינה בו, יש לה שכל בריא, וביצים יותר גדולות מכל הגברים סביבה. ובדיוק בגלל זה הליכוד הוא לא המקום שלה. זאת מפלגה של אפסים שעבר זמנם. וביבי הוא כישלון שזיקנתו מביישת את צעירותו. ועבר זמנו. היא צריכה להקים מפלגה משלה !!!

binance prihlásení
19 ימים לפני

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום