חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח״כ אושר שקלים: ״יאיר לפיד מופקר לחלוטין וחסר אחריות״

ח"כ אושר שקלים מהליכוד מסביר מדוע הוא מעוניין בכניסתו של אביגדור ליברמן לקואליציה ומדוע ויתר על יאיר לפיד

שתפו :

ח"כ אושר שקלים מהליכוד התראיין לאורנה ישר והתייחס למצב בקואליציה ולאפשרות שלפיד וליברמן יצטרפו. ח״כ שקלים הזכיר כי בסבב הראשון של בחירות 2019 ליברמן רימה את הציבור בכך שיצא בקמפיין והבטיח שיתמוך רק בראש ממשלה ימני ולאחר הבחירות סירב להצטרף לממשלה ונכנסנו לסבבים בלתי נגמרים. שקלים אף אמר שהוא מודע לאמירות השנויות במחלוקת של ליברמן אך למרות זאת הוא מעוניין שליברמן יצטרף לממשלה ויחזק את הקבינט.

"פוליטיקה זה עניין של אינטרסים וצריך לשים את הכל בצד, החיילים נלחמים בחזית והמסר מגבש ומאחד ועם ישראל ינצח את המלחמה, כל מי שיכול להצטרף שיצטרף".

ח״כ שקלים התייחס גם לניסיונות לצרף את לפיד לממשלה ואמר "רציתי שגם יאיר לפיד יצטרף אבל הוא התגלה כמופקר לחלוטין וחסר אחריות שלא נוקף אצבע לטובת המאמץ המלחמתי. יאיר לפיד מונע מאהדתו ליאיר לפיד".

שקלים הוסיף כי הוא חבר של חברי כנסת במפלגתו של לפיד: "המפלגה שלו (יש עתיד) שבויים שלו ומשרתים את גחמותיו הפוליטיות והוא לא נקף אצבע בעד המאמץ המלחמתי ולא ניסה לאחד ולחבר ולהגיד מילת עידוד לחיילים".

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המשיח
המשיח
3 חודשים לפני

אלשיך והשב"כ השתגעו מחומרים פסיכיאטרים שסייענית נתנה להם בלי שידעו. היא רצחה את בני הזוג כדורי ועוד שלושה אנשים בבניין של ההורים של תמר כדורי, והם משקרים שמחבל ערבי רצח. הם מסתירים וידאו שלה הולכת לבית באמצעות תעודת חסיון. תעודה שהוציאו על פצצות האטום של ישראל.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום