חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלי בת חורין ועו"ד עידו שיפוני: המידע החדש שאתם חייבים לדעת על תיקי נתניהו

ראיון עם עו"ד עידו שיפוני, המשתתף ב"אולפן הפתוח של כנרת בראשי" ביוטיוב, שמעביר את פרוטוקול הדיונים בתיקי נתניהו מתוך אולם בית המשפט

שתפו :

מתוך הדיון בבית המשפט "אפשר לראות איך המדינה פועלת בצמרת שלה, אילו כוחות פועלים", קובע עו"ד עידו שיפוני, ומציין לדוגמה שבתיק 2000, אפשר להבין שחברי הכנסת משמשים כחיילים של נוני מוזס, כי כשרוצים לדחות דיון בכנסת, לא פונים לח"כ איתן כבל אלא לנוני, וציפי לבני קיבלה חוות דעת מהיועמ"ש של העיתון "ידיעות אחרונות", כשהיא מכהנת כשרת המשפטים!

עו"ד שיפוני מסכם בקצרה את האישום בתיק 2000: נוני מוזס נאשם בניסיון לשחד את נתניהו, ונתניהו נאשם שלא התריע מהר מספיק על ניסיון השוחד, כשלב התיק הן שתי הקלטות בין מוזס לנתניהו, והשוחד לכאורה, הוא סיקור אוהד, כדי שנתניהו יסכים להעביר את חוק "ישראל היום", ולפיו, עיתון יומי בעל תפוצה מסוימת, לא יינתן לציבור ללא תמורה. הדבר המדהים, מוסיף עו"ד שיפוני, שבכתב האישום מודה הפרקליטות שנתניהו מהתל במשחד נוני מוזס.

עו"ד שיפוני מתאר את המאפיינים של תיקי האלפים: "היחיד שלא שלח ידו במעל, הוא הנאשם פה!" – מדגיש עו"ד עידו שיפוני ומתכוון לראש הממשלהבנימין נתניהו. כמו כן, בכל התיקים, גורמי החקירה התייחסו לכתבות כאל עובדות, במקום לברר את האמת ולעמת אותה בין המעורבים.

"יש כאן כלל אצבע שאני שמתי לב אליו כבר הרבה זמן", מציינת גלי בת חורין, "כשהמחנה ההוא מאשים את נתניהו או את הימין בפעולה פלילית או לא מוסרית, תחפש איפה הוא עצמו, זה שעשה את זה".

עו"ד עידו שיפוני מספר על הסוכן הכפול בתיק 3000 ועל סיפור הבגידה שהמציא, שכבר בעדותו הראשונה בבית המשפט התברר כשקר מוחלט.

עוד בראיון: מהו "שיקוף המציאות" של החוקרים? מה הקשר בין ה-7.10 לתיק האלפים?

 

 

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גבי
גבי
3 חודשים לפני

הפושע נוני מוזס שעשה את הנבלה הוא ישא בתוצאות שיתבעו ממנו עד תום

כח צביקה
כח צביקה
3 חודשים לפני

יש מאושם בשוחד , עם כתב אישום , ששיחד ראש ממשלה . נוני מוזס . אולי שיחד עוד בכירים ? לא נילקח ממנו הטלפון , לא נילקח ממנו המחשב הנייד …. שום דבר . חשוד בשוחד ראש ממשלה היה צריך לשבת במעצר בזמן חקירה . את יועץ התקשורת עצרו ל 10 ימים …. חשוד בשוחד לא .

ניר
ניר
2 חודשים לפני

הימין ישן, וזה לא שנ"צ…
כל. כ ל. כככלללל (חייב להדגיש כי לא ראיתי מקרה אחר) הטענות, ההאשמות, המענות והביקורת – הן בדיוק הפעולות אותן השמאל עושה.
אתה פועל להקמת דיקטטורה? אז צועקים דמוקרטיה.
אתה מושחת? תאשים בשחיתות.
אתה מתפלל שנפסיד במלחמה? תאשים את הממשלה בהפסד.
וכו' וכו', כמובן שזה הרבה יותר עמוק, אבל מי קורא תגובות בכלל…
פרקתי.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום