Search
Close this search box.

לאחר ארבעה ימים: נתפסו המחבלים מהפיגוע הרצחני באלעד

אחרי מצוד שנמשך מיום חמישי בערב, בדקות האחרונות הצליחו לשים כוחות הביטחון את ידם על המחבלים

תגיות

שתפו :

כוח משולב של משטרה וחיילי צה"ל תפסו את שני המחבלים מהפיגוע באלעד. המחבלים נתפסו בחיים כ-500 מטר מהעיר אלעד, ביער בין אלעד לראש העין. המחבלים הם אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19, וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20. השניים תושבי הכפר רומאנה שבמחוז ג’נין. המחבלים היו ביער ללא מים ומזון כל השבוע, נתפסו תשושים ועייפים ולא הצליחו להתנגד למעצר.

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%a8%d7%a5-%d7%90%d7%9c-%d7%aa%d7%9b%d7%a1%d7%99-%d7%93%d7%9e%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%a8%d7%a6%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%98%d7%91%d7%97-%d7%91%d7%90%d7%9c%d7%a2%d7%93-%d7%94%d7%95%d7%aa/

‏מצה"ל והשב"כ נמסר: "המרדף המשולב כלל הפעלה של אמצעים טכנולוגים, מודיעיניים, כוחות איסוף ויחידות מיוחדות, של המשטרה, שב״כ וצה״ל, בהן יחידת מגלן, יחידת מרעול, לוחמי חטיבת הקומנדו ובסיוע מסוקי היחידה האווירית של משטרת ישראל. צוות משולב הבחין בשתי הדמויות החשודות בסמוך למחצבה".

הרמטכ״ל שיבח את פעילות לוחמי צה״ל וכוחות הביטחון על המבצע המוצלח, בסיומו נתפסו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד.  ״הבוקר קיימנו הערכת מצב מיוחדת, בהמשך לאירועים האחרונים. לוחמי צה״ל פעלו במהלך סוף השבוע האחרון בשילוב זרועות יחד עם המשטרה והשב״כ, והביאו לתפיסתם של המרצחים. נוסיף לפעול לעצירת הטרור וחיזוק הביטחון ותחושת הביטחון של אזרחי מדינת ישראל״

בפתח ישיבת הממשלה התייחס גם ראש הממשלה לתפיסת המחבלים ואמר: "אמרנו שנשים יד על המחבלים, וכך עשינו. הבוקר, כוחותינו – משטרת ישראל ושב"כ, יחד עם לוחמים מיחידות מגלן, אגוז ומירעול – תפסו את הרוצחים. המחבלים שטופי ההסתה שרצחו בגרזנים ובאכזריות בלתי נתפסת, נלכדו עלובים ליד מחצבה באזור. אני מברך שוב את השב"כ ואת העומד בראשו, את משטרת ישראל והעומד בראשה, כמובן את צה"ל, והלוחמים כולם".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן‏ גביר הגיב לתפיסת המחבלים: "מחבלים הורגים במקום, לא תופסים אותם בחיים. מדובר בפספוס של כוחות הבטחון שיכלו למנוע את החגיגה של המחבלים בבתי הכלא, אם היו יורים בהם ומחסלים אותם. אסור לסכן את כוחות הביטחון, כאשר מדובר ברוצחים עם גרזנים יש סכנה ממשית של כוחותינו ולכן היה מצופה שתינתן פקודה אחת לחסל אותם".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב: "אני מברך את כוחות הביטחון על לכידת המחבלים הרוצחים מהפיגוע באלעד".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום