Search
Close this search box.

אלדד בק: ממשל ביידן מקדם אג׳נדות של השמאל הישראלי

העיתונאי והסופר אלדד בק: יש מהלכים מדאיגים ביותר של הממשל האמריקאי שמקדם את התפיסות של השמאל הישראלי

תגיות

שתפו :

העיתונאי והסופר אלדד בק התראיין למיכאל וילנסקי אודות יחסי ישראל וארצות הברית וטען כי מדיניות הבית הלבן היא הפלת ממשלת הימין.

בק חילק את התערבות ארצות הברית לשלושה מישורים:  האחד, ממשל ביידן מקדם את האג'נדה של השמאל הישראלי "הם עובדים יד ביד מתוך הרצון להפיל את שלטון הימין בישראל".

השני, הממשל האמריקאי גורם להפללה ודה לגיטימציה של תנועת ההתיישבות היהודית מעבר ל'קו הירוק' ורואים מהלכים מדאיגים ביותר של הממשל האמריקאי ושל האיחוד האירופי שעורכים השוואה בין מתנחלים למחבלים.

השלישי, הרצון של השמאל יחד עם ממשל ביידן להקים מדינה פלסטינית "גם בגלל שהקמת מדינה כזאת תפיל את שלטון הימין ותקים ממשלת שמאל".

אלדד בק טוען כי למען כל הדברים האלה התקשורת הישראלית מגויסת ומדקלמת את המסרים הלא מציאותיים של הממשל האמריקני שלא מבין, לדעתו, את ההתנהלות במזרח התיכון.

בק הציג דוגמאות כמו ההתנהלות הלא מקצועית של ארה"ב בנוגע לחות'ים בתימן, ההתנהלות מול איראן כשהודיעו להם מראש על תקיפה: "כל הניהול הזה הוא כניעה וזה מה שהממשל האמריקני מנסה לכפות על ישראל".

עוד אמר בק כי הדרישה לעסקת החטופים וההתנהלות הצבאית בעזה הן תוצאה ישירה של ההתנהלות הרופסת של ארה"ב שמשפיעה עלינו, לדעתו לישראל אסור להקשיב לארצות הברית: "ישראל גרמה לתלות הזאת לאורך כל ממשלות הימין ולא ידעה לייצר מצב של ניתוק התלות העצומה שלנו בארצות הברית".

אלדד בק טוען כי צריך לחזור ולפתח לעצמנו יכולת עצמאית צבאית של הגנה והתקפה וכך לא נהיה תלויים באספקת נשק ותחמושת מארצות הברית משום שזה גורם לישראל לבצע פשרות מדיניות אסורות.

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Miri
Miri
5 חודשים לפני

https://books.google.com/books?id=-IHqEAAAQBAJ&printsec=frontcover

התרמית הפלסטינאית, Tanio Romano, Youcanprint, 2023
__

ISBN: 9791222715612

"הסכסוך הפלסטינאי – ישראלי מהווה ללא ספק סיפור שנהנה מתמיכה כמעט פה אחד בערכים הסטורים לטובת הצד הפלסטינאי. הפרסומים המעטים שמעניקים יותר תשומת לב לצד הישראלי, או לפחות מביעים עמדה ניטרלית, הם לרוב פרי עיטם של מחברים יהודים או ישראלים. היה חסר מדריך שילך נגד הזרם, ולכן מאוד אמיץ, מתועד מאוד אך באותו זמן נח לקריאה, על נושא מאוד מסובך, כתוב על ידי מי שאינו צד לסכסוך. בין הגילויים הרבים, בוודאי יפתיע לדעת למשל שהמונח "פלסטינאי" כאנטיתזה לישראלים או יהודים, "הומצא" רק בשנות השישים על ידי אש"ף של ערפאת; שה-"מהגרים" היהודים לא "גנבו", אלא קנו כחוק ובמחיר מופרז שטחים מהבעלים הערבים במחוזות ההם; שישראל ניהלה תמיד מלחמות "אין ברירה" עקב התקפות או פרובוקציות ערביות; שבעיית הפליטים הפלסטינאים היא באשמה בלעדית של מנהיגיהם שדחקו בהםהחל מ-1947,גם באיומים, לנטוש את אדמותיהם; שמאוחר יותר, בשיטה גזענית למדי, אף מדינה ערבית לא הסכימה לקלוט אותם; שקר "הכיבוש" כביכול מצד ישראל של השטחים"השנויים במחלוקת",כשישראל פעלה בהתאם לחוק הבינלאומי, ומהם נסוגה יותר מפעם אחת תוך כדי בקשה אחת ויחידה, השלום. המחבר מציג איך בעולם רואים כחטא מצד ישראל אתהרצון להתגונן בפני הטרור הפלסטינאי, תוך נקיטת צעדים לפי כל החוקיםהבינלאומיים כשמדובר בתגובה "מידתית" ומחסומי הגנה שבטעות מכנים "חומה" מאחר ואינה כזאת בקרוב ל-90% מאורכה. הספר יוכיח לבסוף את עשרות ה"פייק ניוז" המשמיצים את ישראל בעזרת תמונות, דמויות, אגדות ומפות שמרעילות את התקשורת והרשתות החברתיות; בנוסף לכך מתוארת בהבלטה, עם הפניות ספציפיות, השחיתות הפלסטינאית והלובי הערבי הכל כך חזק שקם עוד לפני הקמת מדינת ישראל, עד כדי כך שהשפיע על אירגון האומות המאוחדות וכמה מנשיאי ארה"ב (כולל קרטר ואובמה). הספר של טאניורומאנו יחיד במינו, הוא אסור בהחלט לאנטישמים ומאוד מומלץ למי שרוצה לגלות כל מה שלאיש לא היה האומץ לספר, גם בגלל קונפורמיזם עגום, במשך 75 השנים האחרונות."

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום