חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדקים נוספים בקואליציה? שרים וחברי כנסת מ'ימינה' נגד דבריו של יאיר לפיד

לפיד טען שהממשלה תיעזר בקולות הרשימה המשותפת. ימינה: "לא נישען על המשותפת, זו אמירה לא מקובלת"

שתפו :

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

הקואליציה שוב בטלטלה. שרים בממשלה מ'ימינה' מגיבים בזעם לדברי שר החוץ, יאיר לפיד, שהתראיין אמש ל"חדשות 12". לפיד טען שאינו שולל הישענות של הממשלה על קולות הרשימה המשותפת כרשת ביטחון. שרת הפנים איילת שקד אמרה כי: "האמירה לא מקובלת כלל, מתנגדת – וחבל שנאמרה". השר מתן כהנא הוסיף ואמר: "הממשלה לא תישען על הרשימה המשותפת למען קיומה".

סגן השר אביר קארה התנגד לדברי לפיד: "הרשימה המשותפת בעיני לא קיימת. מבחינתי אין שום צורך או רצון להתבסס או לתאם עמדות עם מי שעוסק באובססיביות בפירוק החיים המשותפים במדינת ישראל והתמיכה ישירה בשנאת חינם וטרור. יש לנו רוב. סילמן השבוע הצביעה עם הקואליציה בסיוע לעצמאיים ואני לא רואה אותה מצביעה נגד המתמחים, חדרי המיון, רשת הביטחון לעצמאיים או ההתעצמות של צה"ל. בחוקים שלי יש רוב ברור בכנסת של 114 חברים לפחות". גם ח"כ יום טוב כלפון ממפלגת ימינה, הדגיש: "אני מתנגד לקואליציה בתמיכת הרשימה המשותפת. ראש הממשלה בעצמו הבהיר זאת מספר פעמים". ח"כ ניר אורבך, אמר אתמול לחבריו בקואליציה: "לא אכפת לי מהשיקולים של המשותפת על תמיכה בחוקים. אין איתם עסקאות, לא נישען עליהם. מהיכרותי עם רה"מ, אם הוא ידע שנותנים להם תמורה הוא יבטל את זה. מקווה שרע"מ יחזרו להצביע איתנו ויהיה לנו רוב".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%aa%d7%a1%d7%99%d7%a1%d7%94-%d7%91%d7%a7%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%9e%d7%a9%d7%9b%d7%aa/

גם ח"כ סמוטריץ', יו"ר רשימת הציונות הדתית, זעם: "לינץ' מזעזע שביצעו הערב ערבים בשני צעירים יהודים בעכו, אבל אל תפריעו לניר אורבך וליאיר לפיד להישען על תומכי הטרור מהמשותפת כדי "לייצר מצב שבו השיח הישראלי לא מנוהל על ידי שנאה" ולהילחם נגד הסכנה האמיתית – ביבי ובן גביר. וכמובן, אל תשאלו אותם על מה שהם הבטיחו בעבר..".

עם זאת, ח"כ אלי אבידר ממפלגת "ישראל ביתנו", תקף את חברי הכנסת ממפלגת "ימינה" ואמר: "ימינה היקרים, לכם מותר להעביר את חוק האזרחות בקולות סמוטריץ' ובן גביר מהאופוזיציה בניגוד לעמדת חלקים מהקואליציה ולאף אחד אחר אסור להיעזר באופוזיציה? הצביעות של חברי ימינה מקוממת. אם יציבות הממשלה חשובה לכם תבלעו את זה בדיוק כמו שאנחנו בלענו התנהלות לא קולגיאלית שלכם!."

מלבד חברי "ימינה" ישנם עוד שרים וח"כים שהבהירו כי לא יסכימו לשתוק לזמן ממושך אם ההישענות על הרשימה המשותפת תהפוך לקבועה. הם הזהירו מפירוק הקואליציה במקרה כזה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Extended Opportunity
Extended Opportunity
3 חודשים לפני

Hey Guys,

Warning: From February 2024, all existing email autoresponders will become obsolete!

In fact, if you want to send marketing emails, promotional emails, or any other sort of emails starting in February 2024, you’ll need to comply with Gmail’s and Yahoo’s draconic new directives.

They require regular marketers like you and I to setup complex code on sending domains… and existing autoresponders like Aweber and GetResponse are not helping: they’re requesting you do all the work, and their training is filled with complex instructions and flowcharts…

How would you like to send unlimited emails at the push of a button all with done-for-you DMARC, DKIM, SPF, custom IPs and dedicated SMTP sending servers?

What I mean by all of that tech talk above, is that with ProfitMarc, we give you pre-set, pre-configured, DONE-FOR-YOU email sending addresses you can just load up and mail straight away.

We don’t even have any “setup tutorials” like other autoresponders either, because guess what: we already did all the setup for you!

All of our built-in sending addresses and servers are already pre-warmed with Gmail and Yahoo and they’re loving us: 99% inbox rate is the average!

⇒ Grab your copy here! ⇒ https://ext-opp.com/ProfitMarc

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום